بررسی LTE Lenovo Tab M8 2022 (Gen 3) – تبلت کوچک یا گوشی هوشمند بزرگ؟

حسگر اثر انگشت وجود ندارد؛ شما فقط می توانید از تشخیص چهره به عنوان یک روش باز کردن قفل بیومتریک استفاده کنید. این کار در نور خوب به خوبی کار می کند، اما تشخیص چهره یک لحظه طول می کشد. با توجه به راه حل مبتنی بر نرم افزار، این روش نیز در برابر دستکاری ایمن نیست.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Tab-M8-2022-Gen-3-LTE-review-Small-tablet-or-huge-smartphone.688475.0.html

لنوو اندروید 11 را از قبل نصب می کند، به یک سیستم نسبتاً خالص و بدون تغییرات اساسی متکی است و هیچ برنامه شخص ثالثی را نصب نمی کند. وصله های امنیتی از نوامبر 2022 در زمان آزمایش هستند و بنابراین یک بار دیگر نیاز به به روز رسانی دارند.

با این حال، شما همچنین می توانید یک سیم کارت را در نسخه LTE (دستگاه آزمایشی ما) قرار دهید. اگر می‌خواهید از اینترنت تلفن همراه در خارج از کشور استفاده کنید، باید قبل از خروج اطلاعات دقیقی دریافت کنید، زیرا بسیاری از فرکانس‌های LTE پشتیبانی نمی‌شوند.

عملکرد از طریق صفحه نمایش لمسی 60 هرتز عمدتاً دقیق است، اما همیشه پاسخگو نیست زیرا سیستم اغلب تکان می خورد یا برای پردازش ورودی ها به یک لحظه نیاز دارد. حتی در منو، تبلت همیشه عاری از لکنت نیست و عملکرد در برنامه های پیچیده تر بسیار کند می شود.

Lenovo Tab M8 3rd Gen نرخ انتقال ثابتی را در تست Wi-Fi ما نشان می‌دهد. با روتر مرجع Asus ROG Rapture AXE11000، سرعت هایی را دریافت می کنیم که در سطح خوبی برای دستگاه WiFi-5 قرار دارند.

تبلت 8 اینچی حتی عملکرد تلفن را نیز ارائه می دهد. تو می توانی هدست را وصل کنید یا مستقیماً از طریق تبلت تماس برقرار کنید، اما فقط از طریق بلندگو و میکروفون (هندزفری). ما کیفیت تماس را در یک تماس آزمایشی کوتاه به خوبی دوست داشتیم. تبلت LTE همچنین می تواند موقعیت خود را از طریق موقعیت یابی ماهواره ای تعیین کند.