بررسی: Lenovo Legion S7i این پتانسیل را دارد که برای غیر گیمرها نیز جذاب باشد

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!



منبع: https://www.notebookcheck.net/Reviewed-Lenovo-Legion-S7i-has-the-potential-to-appeal-to-non-gamers-too.669249.0.htmlبنجامین هرزیگ

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

صفحه‌کلید رنگارنگ، لوگوی سبز رنگ، شکل‌های شاسی خیره‌کننده، طراحی‌های درشت – لپ‌تاپ‌های بازی اغلب بسیار متفاوت از نوت‌بوک‌های معمولی معمولی به نظر می‌رسند. این امر بدی نیست، حتی اگر می‌تواند دستگاه را برای موقعیت‌هایی که نیاز به ارائه یک تصویر خاص دارید، مانند یک محیط تجاری، کمتر مناسب کند. بدون شک بسیاری از کارمندان اداری متعهد وجود دارند که می خواهند بعد از کار برخی از بازی های رایانه شخصی را برای استراحت انجام دهند.

بررسی: Lenovo Legion S7i این پتانسیل را دارد که برای غیر گیمرها نیز جذاب باشد
بررسی: Lenovo Legion S7i این پتانسیل را دارد که برای غیر گیمرها نیز جذاب باشد

با این حال، در نهایت یک چیز وجود دارد که ممکن است آن را برای انبوه کمتر مناسب کند: عمر کم باتری. با وجود داشتن باتری بزرگ 99.99 وات ساعتی، لنوو S7i در طول تست Wi-Fi ما تنها حدوداً پنج ساعت دوام آورد. لپ‌تاپ‌های ساخته‌شده برای کسب‌وکار هنوز هم در مورد عمر باتری گزینه بهتری هستند.

به نظر می رسد Lenovo Legion Slim 7i این دسته از کاربران را هدف قرار داده است. لنوو این دستگاه را به قدری تمیز ساخته است که تقریباً نمی توانید بگویید که در واقع یک لپ تاپ بازی است. اگر لوگوی Legion روی درب آن نبود، Legion S7i می‌توانست به راحتی از لپ‌تاپ تجاری عبور کند. مدلی که ما بررسی کردیم حتی با کیبورد RGB عرضه نمی شود اما در عوض دارای نور پس زمینه سفید است. لنوو یک گزینه RGB ارائه می دهد، اما باید برای آن هزینه اضافی بپردازید.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین