بررسی گوشی هوشمند Ulefone Note 14 – گوشی با 100 یورو چه کاری می تواند انجام دهد؟

اگرچه حافظه داخلی را می توان از طریق کارت میکرو SD افزایش داد و کارت خوان در آزمایش ما با کارت مرجع Angelbird V60 از نظر سرعت عملکرد خوبی دارد، اما همه داده ها را نمی توان ذخیره کرد.

ماژول NFC وجود ندارد، بنابراین نمی توان از خدمات پرداخت تلفن همراه استفاده کرد. همچنین امکان تماشای جریان‌ها از Netflix یا Prime Video با کیفیت Full HD وجود ندارد زیرا گواهی Widevine-L1 وجود ندارد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Ulefone-Note-14-smartphone-review-What-can-the-phone-do-for-100-Euros.681884.0.html

اگر به دنبال یک تلفن همراه ارزان قیمت در پلتفرم های اینترنتی بزرگ هستید، به زودی با ارائه دهندگانی مانند Ulefone مواجه می شوید که در درجه اول برای تلفن های همراه در فضای باز شناخته شده است. با این حال، سازنده گوشی‌های هوشمند معمولی ارزان‌قیمتی را نیز در سری نوت ارائه می‌کند، برای مثال Ulefone Note 14، که گاهی اوقات با قیمتی کمتر از 100 یورو (~ 109 دلار) ارائه می‌شود.

Ulefone Note 14 با یک پوشش پلاستیکی ساده عرضه می شود که در سه رنگ موجود است: سبز لیمویی، خاکستری تیره و بنفش ظریف موجود است. ماژول دوربین نیز به خوبی طراحی شده است و دکمه تنظیم صدا شیاردار زیبا به نظر می رسد. برخی از تغییرات مواد قابل توجه است، اما طرز کار و پایداری با توجه به محدوده قیمت گوشی خوب است.

با این حال، ما ارزان ترین نسخه گوشی را توصیه نمی کنیم: پس باید به 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم بسنده کنید. از آنجایی که اندروید 12 نیز به فضای ذخیره سازی خود نیاز دارد، تقریباً جایی برای تصاویر یا برنامه های اضافی باقی نمی ماند. بهتر است به سراغ نسخه ای با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی بروید که 4 گیگابایت رم نیز دارد و تقریباً 30 یورو (~ 33 دلار) بیشتر از سازنده قیمت دارد.