بررسی گوشی هوشمند Honor Magic Vs: یک تاشو نسبتا ارزان و بادوام

در همین حال، قیمت Samsung Galaxy Z Fold4 به طور قابل توجهی کاهش یافته است، بنابراین می توان آن را در amazon.de برای کمی بیش از 1300 یورو. اتفاقا گوشی هوشمند تاشو سامسونگ از قلم نیز پشتیبانی می کند. همچنین Huawei Mate Xs 2 با قیمتی بیش از 1300 یورو وجود دارد.

با قیمت 1599.00 یورو، Honor Magic Vs برای یک گوشی تاشو نسبتاً ارزان است و ویژگی‌های رده بالایی را ارائه می‌کند که با این حال نمی‌توانند کاملاً با گوشی‌های هوشمند رده بالای امسال مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال، WiFi 7، حافظه UFS 4.0 فوق سریع وجود ندارد و دوربین، اگرچه مناسب است، اما بهترین سنسورها را ندارد.

توجه: ما یک مدل تولیدی برای بررسی خود دریافت کردیم، اما با نرم افزار ناقص یا بهینه سازی نشده ارائه شد. بنابراین ممکن است مقادیر عملکرد یا نمایشگر دوربین در مدل نهایی بهبود یابد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-Magic-Vs-smartphone-review-A-relatively-inexpensive-and-enduring-foldable.702002.0.html

جنبه تاشو هنوز هم جذاب است: داشتن یک تبلت 7.9 اینچی تا شده در جیب شما یک چیز عالی است. با این حال، صفحه نمایش مربعی برای کار با چندین برنامه یا متن مناسب تر است. نمایشگر هیچ مزیت اندازه ای نسبت به گوشی های هوشمند معمولی برای فیلم های با فرمت صفحه عریض ندارد.

عملکرد CPU کاملاً قانع کننده نیست، دوربین زاویه باز حاشیه های رنگی را در اطراف اشیا نشان می دهد و حفاظت از گرد و غبار و آب هنوز در گوشی های هوشمند تاشو وجود ندارد. از طرف دیگر، Honor قول پشتیبانی طولانی مدت از نرم افزار را می دهد، قابلیت های موقعیت یابی قانع کننده است و شارژ مجدد بسیار سریع است.

Honor Magic Vs یک گوشی هوشمند تاشو با قیمت نسبتاً مناسب با زمان اجرا خوب است. مجذوب کننده است، اما قادر به حل همه مشکلات کلاس محصول خود نیست.

چین بین نمایشگرها به وضوح قابل مشاهده و ملموس است، اما مورد Honor Magic Vs همچنان چشمگیر است. طبق گفته سازنده، لولای صاف و روان برای دوام ساخته شده است. استفاده از مواد با تکنولوژی بالا وزن را پایین می آورد و فضا را برای باتری بسیار قوی باز می کند. با این حال، با توجه به صفحه نمایش بزرگ، باید از نظر عمر باتری سازش های خاصی انجام دهید.