بررسی گوشی هوشمند شیائومی پوکو C40 – گوشی کند با عمر باتری طولانی

به طور کلی، در حالی که موقعیت یابی نسبتاً دقیق بود، با توجه به خطاهای ذکر شده، باید به دقت در نظر بگیرید که آیا می خواهید به Poco C40 به عنوان یک دستگاه ناوبری تکیه کنید یا خیر.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Poco-C40-smartphone-review-Slow-phone-with-long-battery-life.666805.0.html

Poco C40 در طول آزمایش ما نقاط ضعفی را نشان داد. در یک نقطه به دلیل یک کارگاه ساختمانی مجبور شدیم به طور ناگهانی دور بزنیم. سیستم ردیابی مکان کاملاً این موضوع را نادیده گرفت و در عوض به سادگی یک خط مستقیم را از طریق چندین قطعه زمین به نقطه مکان بعدی کشید. تلفن همچنین ردیابی موقعیت مکانی را خیلی زود پایان داد.

برای اینکه ایده بهتری از ردیابی موقعیت مکانی خوب داشته باشیم، سوار دوچرخه خود شدیم و سوار شدیم و Garmin Venu 2 را به عنوان یک دستگاه مقایسه به همراه آوردیم.

تراشه ردیابی مکان در Poco C40 از شبکه های زیر پشتیبانی می کند: GPS، Galileo، GLONASS و Beidou. با این حال، تلفن دارای سیستم پشتیبانی SBAS نیست که می تواند دقت بالاتری را تضمین کند. ما با واحد بررسی به خارج از منزل رفتیم تا ببینیم تلفن چقدر سریع و دقیق می‌تواند موقعیت مکانی ما را تعیین کند: برنامه آزمایش GPS دقت 3 متر را پس از مدت کوتاهی نشان داد که یک نتیجه معمولی برای اکثر تلفن‌ها است.