بررسی گوشی‌های هوشمند Asus ROG Phone 6D و 6D Ultimate – گوشی‌های بازی با لوازم جانبی عالی

Asus ROG Phone 6D و 6D Ultimate افزوده جالبی به مجموعه گوشی های گیمینگ سازنده هستند. ROG Phone 6D دستگاهی مقرون به صرفه تر است که بدون نمایشگر دوم در پشت است و حافظه کاری کمتری دارد. از طرف دیگر، 6D Ultimate دارای یک دریچه تهویه است که خنک کننده را کمی بهبود می بخشد و شامل یک سیستم خنک کننده جداگانه برای حداکثر عملکرد است. همچنین گران ترین مدل در کل سری است.

اگر نمی توانید با مدیاتک کنار بیایید، ممکن است بخواهید نگاهی به ROG Phone 6 و 6 Pro، دو جایگزین تقریبا برابر اسنپدراگون بیندازید. Black Shark 5 Pro شیائومی یک گزینه مقرون به صرفه تر است که با این حال محدودیت های نرخ فریم بیشتری در هنگام بازی دارد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Asus-ROG-Phone-6D-and-6D-Ultimate-Smartphone-review-Gaming-phones-with-great-accessories.675921.0.html

با این حال، بدون سیستم خنک کننده اختیاری، کیس به طور قابل توجهی گرم می شود و SoC را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز می دارد. دوره کوتاه آپدیت ناامید کننده است، همانطور که یک تلفن باکیفیت مانند این شامل شارژ بی سیم یا ضد آب کامل نمی شود.

هر دو دستگاه دارای شاسی باکیفیت، اتصال به اینترنت سریع، قابلیت محلی سازی نسبتاً دقیق، صفحه نمایش روشن، لوازم جانبی زیاد و بلندگوهای عالی هستند. باتری قوی عمر باتری خوبی را امکان پذیر می کند و صفحه نمایش سریع 165 هرتزی یک جشن واقعی برای چشم ها است.

Asus ROG Phone 6D مقرون به صرفه است. ROG Phone 6D Ultimate برای عملکرد ساخته شده است. هر دو دارای SoC بسیار سریع و قابلیت های بازی عالی هستند.