بررسی عملی SHARGEEK Storm2 و Storm2 Slim

سلب مسئولیت: نویسنده این بررسی این مورد را به منظور آزمایش از Shargeek به صورت رایگان دریافت کرده است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/SHARGEEK-Storm2-and-Storm2-Slim-hands-on-review.673342.0.htmlتنها نکته منفی اصلی دیگر، اضطراب ناشی از صداهای نگران کننده ای است که Storm2 قادر به ایجاد آن است: اکنون در مورد نحوه استفاده از آن با دستگاه های ولتاژ بالا کمی دقت بیشتری دارم. سپس دوباره، شروع خرابی یا بی ثباتی جدی باتری در مورد آن آسان تر خواهد بود. به طور کلی، من خوشحال می شوم با هر یک از پاوربانک های Storm2 سفر کنم، حتی اگر Slim به وضوح به عنوان قابل حمل تر به بازار عرضه شود – پس دوباره، من در موقعیتی نبودم که توانایی ادعایی آنها را برای عبور از فرودگاه آزمایش کنم. اگر می خواهید پرواز با آنها را امتحان کنید، آنها در حال حاضر با قیمت 199 تا 229 دلار در shargeek.com در دسترس هستند.

همچنین، با آداپتورها، می‌توانستم با آن سفر کنم (به فرض اینکه نیازی به این کار با لپ‌تاپ نداشته باشم). با این حال، متأسفانه، در مواجهه با جایگزین جدید 67 وات، توصیه کردن برای من دشوارتر است.

در مورد شارژر 35 واتی GaN، ممکن است برای کسانی که به دنبال چیزی هستند که می‌تواند یک اسباب‌بازی روی میز و همچنین یک لوازم جانبی برقی باشد، بهترین کارایی را داشته باشد – به خصوص که با قیمت 59.99 دلار آمریکا عرضه شد. سپس دوباره، من قدردانی می کنم که به نظر می رسد هرگز بیش از حد گرم نمی شود و به عنوان جبران شارژر آیفون من وجود ندارد.