بررسی اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو: آیا روروک مخصوص بچه‌های سطح بالا آنچه را که وعده می‌دهد انجام می‌دهد؟

Scooter 4 Pro شیائومی از طریق یک دکمه کنترل مرکزی در زیر نمایشگر کوچک در مرکز فرمان کنترل می شود. در اینجا می توان اسکوتر را روشن و خاموش کرد، حالت سواری را انتخاب کرد و چراغ را فعال یا غیرفعال کرد. صفحه نمایش سرعت را نشان می دهد، اما کیلومترهای طی شده را نشان نمی دهد. محدوده از طریق یک سلول باتری به صورت شماتیک با 5 بخش، که هر بخش مربوط به 20 درصد است، نمایش داده می شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Electric-Scooter-4-Pro-in-review-Does-the-top-of-the-line-scooter-deliver-what-it-promises.686451.0.html

آلومینیوم بر مواد ساخت اسکوتر 4 پرو غالب است. این اسکوتر دارای طراحی لوله آلومینیومی معمولی خط شیائومی است که باعث می‌شود سبک‌تر و چابک‌تر از آنچه هست به نظر برسد. پایداری چیزی برای دلخواه باقی نمی گذارد و طرز کار نیز در سطح بالایی قرار دارد. در خانواده شیائومی، Pro 4 با باری تا 120 کیلوگرم (~265 پوند) خود را متمایز می کند. از نظر رنگ، کل اسکوتر در رنگ خاکستری مشکی نگهداری می شود. لهجه‌ها توسط کابل ترمز با روکش قرمز، روکش قرمز سوکت شارژ و حلقه‌های قرمز چشمگیر در لاستیک‌ها مشخص می‌شود.

وزن بالای اسکوتر در درجه اول به دلیل باتری نصب شده بزرگ است. در مقایسه با مدل‌هایی با ظرفیت یا برد مشابه، مانند Eleglide Coozy، حتی حداقل سبک‌تر است. ابعاد اسکوتر 120 سانتی متر طول، 124 سانتی متر ارتفاع و فرمان با عرض 49 سانتی متر (~3.7 x 4.0 x 1.6 فوت) است. ابعاد تخته پا در حدود 15 × 50 سانتی متر (~ 6 × 20 اینچ) است و تقریباً به موقعیت موازی پا در جهت حرکت اجازه می دهد، اگرچه به راحتی دستگاه مقایسه ما، Eleglide Coozy نیست. هنگامی که از روی تخته پا مشاهده می شود، دسته در ارتفاع 102 سانتی متری (~40 اینچ) قرار می گیرد.