برد مفهومی RTX 4070 با نشان دادن راه حل اختصاصی جدید ایسوس با کابل های برق خداحافظی می کند.

من فواد هستم، یک همکار در حوزه فناوری. به عنوان یک علاقه مند به فناوری، رابطه من با فناوری به سال های کودکی من برمی گردد. دریافت اولین رایانه شخصی اینتل پنتیوم 4 من شروع سفری بود که در نهایت مرا به Notebookcheck آورد. در نهایت، من از سال 2018 برای رسانه های فناوری می نویسم. از پروژه های کوچک بی نام گرفته تا رهبران صنعت، با تعدادی از نشریات فناوری کار کرده ام.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Concept-RTX-4070-board-says-goodbye-to-power-cables-as-ASUS-shows-off-a-new-proprietary-solution.721599.0.html

به گفته Wccftech، ایسوس ممکن است خط جدیدی از کارت‌های RTX 40 را آماده کند که از کابل‌های برق استفاده نکنند. در عوض، بردها به یک رابط اختصاصی برای رساندن برق مستقیماً از مادربرد به GPU متکی خواهند بود. این شرکت به Wccftech یک برد مفهومی RTX 4070 با طراحی سه فن و طراحی 2.3 شیار نشان داد. طبق این نشریه، این کارت تحت هیچ یک از خطوط GPU تاسیس شده ایسوس مانند ROG Strix قرار نمی گیرد. در عوض، نام “Megalodon” را روی صفحه پشتی دارد. ایسوس گفته است که اصطلاح “Megalodon” غیر نهایی است، بنابراین ممکن است شاهد عرضه GPU با نام دیگری در بازار باشیم.

در حالی که ما هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت و تاریخ عرضه مادربرد و GPU نداریم، Wccftech گزارش می دهد که این برد اواخر امسال در دسترس خواهد بود. هم مادربرد و هم پردازنده گرافیکی به دلیل هزینه‌های اضافی تولید مرتبط با طراحی‌های جدید، گران‌تر از پیشنهادات فعلی خواهند بود.