با وجود مشکلات فروش سایز پلاس با سری آیفون 14 اپل، آیفون 15 مینی در افق عرضه نمی شود.

به نظر می‌رسد که پشتیبانی صوتی از یک آیفون کوچک آنچنان که در نمودار تولید شده توسط نشان داده شده است، به فروش خوبی تبدیل نشده است 9To5Mac. آیفون 13 مینی از نظر تعداد خرید بسیار عقب تر از مدل های دیگر آیفون 13 است و آیفون 13 استاندارد قوی ترین عملکرد را دارد. همین داستان برای آیفون 12 مینی نیز نشان داده شده است، در حالی که آیفون 12 و آیفون 12 پرو مکس به خوبی از بقیه اعضای خانواده خود عقب مانده است. استدلال برای گنجاندن iPhone 15 mini بدیهی است که با بازده نشان داده شده توسط سایر آیفون های مینی کاهش می یابد، و استراتژی اپل برای آیفون های 2023 خود ممکن است به ارزان تر کردن آیفون 15 و آیفون 15 پلاس و افزایش تفاوت بین آیفون 15 منجر شود. پرو و ​​آیفون 15 اولترا.

یک منبع آگاه مشهور در پست اخیر خود در مورد وجود احتمالی آیفون 15 مینی اپل در آینده صریح بوده است. LeaksApplePro به سادگی گفت: “تا جایی که به من مربوط می شود، هیچ برنامه ای برای عرضه آیفون 15 مینی در سال آینده وجود ندارد.” این یک نظر کمی مبهم است زیرا مرزهای بین نظر (“تا جایی که به من مربوط می شود”) و افشای واقعی را محو می کند، اما در هر صورت با سایر شایعات اخیر در مورد سری آیفون 15 اپل مرتبط است. به عنوان مثال، قبلاً بحث های زیادی در مورد احتمال ظاهر شدن آیفون 15 اولترا وجود داشته است که به ایجاد تمایز بیشتر بین مدل های آیفون پرو کمک می کند.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

همانطور که در وبلاگی به زبان کره ای توسط افشاگر معروف دیگری بیان شده است، yeux1122اپل می‌خواهد روی قیمت‌گذاری بی‌نقص دستگاه‌های آیفون 15 تمرکز کند تا به‌ویژه آیفون 15 پلاس از نظر ارقام فروش شکست‌خورده به نظر نرسد. به طور گسترده گزارش شده است که آیفون 14 پلاس بیشتر توسط مصرف کنندگانی که به دنبال آیفون جدید هستند نادیده گرفته شده است و ممکن است صفحه نمایش بزرگتر (6.7 اینچی در مقابل 6.1 اینچ) و باتری بزرگتر (4323 میلی آمپر ساعت در مقابل 3279 میلی آمپر ساعت) باشد. برای بسیاری از خریداران به اندازه کافی برای خرج کردن 100 دلار آمریکا اضافی قانع کننده نیستند. اپل حتی ممکن است کاهش قیمت اولیه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را در نظر بگیرد.

تا جایی که من نگرانم، هیچ برنامه ای برای عرضه آیفون 15 مینی در سال آینده وجود ندارد، در صورتی که شما تعجب کنید.

— LeaksApplePro (@LeaksApplePro) 30 دسامبر 2022

خرید آیفون اپل بر اساس مدل به سه ماه.  (منبع تصویر: 9To5Mac - ویرایش شده)
خرید آیفون اپل بر اساس مدل به سه ماه. (منبع تصویر: 9To5Mac – ویرایش شده)
لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/No-iPhone-15-mini-launch-on-the-horizon-despite-Plus-size-sales-woes-with-the-Apple-iPhone-14-range.677508.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک