با عمیق‌تر شدن همکاری با Google، iFixit شروع به تهیه قطعات یدکی Pixel 6a می‌کند

iFixit عرضه قطعات یدکی خود را برای گوشی های هوشمند پیکسل گسترش داده است. همکاری گوگل و iFixit که در آوریل اعلام شد، به Pixel 2 و Pixel 2 XL گسترش یافت. با این حال، iFixit به ارائه قطعات یدکی برای Nexus 6P، Pixel اصلی و Pixel XL ادامه می‌دهد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/iFixit-starts-stocking-Pixel-6a-spare-parts-as-collaboration-with-Google-deepen.667103.0.html

در مورد Pixel 6a، iFixit دارای چسب های باتری و صفحه نمایش و همچنین نمایشگرهای جایگزین، باتری ها و دوربین های عقب است. به‌طور پیش‌فرض، iFixit اجزای جایگزین را در «کیت فیکس» می‌فروشد که حاوی ابزارهای مناسب برای انجام تعمیر است. از طرف دیگر، iFixit قطعات را فقط با تخفیف ارائه می دهد. به عنوان مثال، در حالی که دوربین فوق عریض با قیمت 29.99 دلار آمریکا به فروش می رسد، کیت Fix با قیمت 36.99 دلار آمریکا عرضه می شود. جزئیات کامل در مورد قطعات جایگزین Pixel 6a و راهنمای تعمیرات مناسب را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید وب سایت iFixit.