بازی Death Stranding Director’s Cut اکنون برای مدت محدودی در فروشگاه Epic Games رایگان است


Death Stranding در فروشگاه Epic Games رایگان است (تصویر از طریق 505 بازی)
Death Stranding در فروشگاه Epic Games رایگان است (تصویر از طریق 505 بازی)

Hideo Kojima’s Death Stranding بازی رایگان امروزی در فروشگاه Epic Games است. در بیست و چهار ساعت آینده می توانید آن را بازخرید کنید، اما بهتر است کمی صبر کنید زیرا تعداد زیادی از افرادی که سعی در ادعای آن دارند.

بازی Death Stranding که مورد تحسین منتقدان هیدئو کوجیما قرار گرفته، یکی از بازی‌های تفرقه‌انگیزتر است که یکی از آن‌ها آن را یک شاهکار هنری و دیگری (به حق) آن را شبیه‌ساز راه رفتن می‌نامد. این بازی که در ابتدا یک انحصاری پلی استیشن بود، سپس برای رایانه شخصی پورت شد و در نهایت در اوایل سال جاری بازسازی شد. نتیجه، Death Stranding Director’s Cut، چند ارتقا کیفیت کیفیت و یک وسیله نقلیه جدید اضافه کرد. بازی پایه اکنون در فروشگاه Epic Games رایگان است.

تنها چیزی که فرد نیاز دارد یک حساب فعال Epic Games است تا بتواند نسخه خود را از طریق راه‌انداز Epic Games یا وب‌سایت بازخرید کند. یک نفر فقط تا فردا (26 دسامبر) فرصت دارد یک کپی بگیرد. با توجه به محبوبیت Death Stranding، بسیاری از مردم برای دستیابی به آن عجله دارند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا درخواست شما انجام شود.

چندی پیش، فروشگاه اپیک گیمز شاهد هجوم گیمرهایی بود که تلاش می‌کردند نسخه رایگان GTA V خود را دریافت کنند، که منجر به از کار افتادن فروشگاه شد. Death Stranding می‌تواند وضعیت مشابهی را حداقل در چند ساعت اول هدیه ایجاد کند. در حالی که بسیاری از افراد توانسته اند یک نسخه را ایمن کنند، دیگران در مراحل مختلف فرآیند بازخرید گیر کرده اند.

Epic Games به اشتباه Death Stranding Director's Cut را به عنوان بازی رایگان خود فهرست کرده است (تصویر از طریق خود)
Epic Games به اشتباه Death Stranding Director’s Cut را به عنوان بازی رایگان خود فهرست کرده است (تصویر از طریق خود)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Death-Stranding-Director-s-Cut-is-now-free-on-Epic-Games-Store-for-a-limited-time.676925.0.html