اینتل Core i5-1350P در Geekbench با حداقل افزایش عملکرد نسبت به Core i5-1250P مشاهده شد

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Intel-Core-i5-1350P-spotted-on-Geekbench-with-minimal-performance-uplift-over-the-Core-i5-1250P.677226.0.html

اینتل Core i5-1350P نمونه برداری شده در اینجا تقریباً به طور قطع یک نمونه پیش تولید است. با این اوصاف، بعید است که رانندگان باثبات تا این حد افزایش عملکرد را ایجاد کنند. به هر حال، این یک تراشه کم مصرف است که برای لپ‌تاپ‌های نازک و سبک در نظر گرفته شده است. شایعات حاکی از آن است که اینتل قصد دارد از قالب های تغییر کاربری Alder Lake برای تمامی پردازنده های لپ تاپ Raptor Lake خود استفاده کند و این می تواند افزایش عملکرد تا حدودی غیر قابل توجه را توضیح دهد.

لپ تاپ تجاری Lenovo ThinkPad X1 Carbon را در آمازون بخرید