ایلان ماسک لغو تمام محدودیت‌های FSD بتا را اعلام کرد زیرا تسلا راه را برای انتشار نسخه 11 تک پشته هموار می‌کند.

با این حال، تسلا قصد دارد موانع گواهینامه نظارتی سطح 4/5 خود را با عرضه مدل نهایی رانندگی خودکار تک‌پشته با FSD Beta v11 جبران کند، احتمالاً به موقع برای خرید تعطیلات.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 479 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Elon-Musk-announces-the-lifting-of-all-FSD-Beta-restrictions-as-Tesla-paves-the-way-for-the-single-stack-v11-release.670480.0.html

همچنین، کسانی که در آخرین شاخه نرم افزار 2022.40 هستند باید منتظر بمانند تا نسخه تک پشته FSD Beta v11 در آنجا منتشر شود، اما برای هر کسی که در شاخه 36 است، ایلان ماسک می گوید:بتای کامل خودران اکنون برای هر کسی در آمریکای شمالی که آن را از صفحه ماشین درخواست کند در دسترس است، با فرض اینکه شما این گزینه را خریداری کرده باشید.تسلا به تدریج برای عرضه گسترده‌تر آماده می‌شود، امتیازات ایمنی خود را بازنشانی می‌کند و قول می‌دهد تا پایان سال خدمات خودران واقعی را راه‌اندازی کند.

همانطور که قول داده بود، ایلان ماسک در توییتر از در دسترس بودن عمومی سرویس رانندگی خودکار FSD Beta تسلا برای هر کسی در آمریکای شمالی که می‌خواهد آن را بخرد، رونمایی کرد. البته این کمی پیچیده‌تر از این است، زیرا برخی از خریداران قدیمی که برای نرم‌افزار Full Self-Driving Beta پیش‌پرداخت کرده‌اند، هنوز منتظر نسخه نرم‌افزاری هستند که این نرم‌افزار را روی خودروهایشان فعال می‌کند، اما حداقل اکنون می‌دانند که واجد شرایط هستند. .

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید