ایلان ماسک توسط NHTSA در مورد قصد حذف “نقص” فرمان خودران مورد بررسی قرار گرفت.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Elon-Musk-probed-by-NHTSA-about-self-driving-steering-wheel-nag-removal-intent.680230.0.html

اخیرا، ایلان ماسک مجبور شد از ادعای خود مبنی بر اینکه تسلا با انتشار آپدیت بزرگ تک پشته FSD Beta v11 تا پایان سال 2022 به خودروهای خودران واقعی تبدیل خواهد شد، چشم پوشی کرد. با این حال، قانونگذاران بر این عقیده هستند که تسلا ویژگی‌های رانندگی خودمختار همچنان به حضور راننده برای آینده قابل پیش‌بینی نیاز دارند و به این زودی FSD Beta را به عنوان چیزی جز راه‌حل سطح 2 تأیید نمی‌کنند.

امروز، NHTSA بیانیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه از تسلا خواسته است درباره توییت ماسک در مورد حذف «نقص» فرمان از ویژگی‌های FSD Beta خود با به‌روزرسانی بعدی توضیح دهد. به منظور رعایت مقررات فدرال، خود تسلا نیاز دارد که “راننده کاملاً هوشیار که دستش روی فرمان است و هر لحظه آماده است که مسئولیت را در دست بگیرد” از گزینه های Autopilot یا FSD خود در کتابچه راهنمای خود استفاده می کند.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید