اپل همچنان به فکر احیای مک بوک ۱۲ اینچی است

MacRumors گزارش می دهد که بر اساس پستی در وبلاگ کره ای “Naver Claims”، یکی از تامین کنندگان تایوانی اپل به طور فعال در حال آماده سازی و کار بر روی قطعات و قطعاتی است که برای یک مک بوک 12 اینچی جدید در نظر گرفته شده است. این منبع همچنین ادعا می کند که اپل هنوز در مورد اینکه آیا این نوت بوک به سمت تولید انبوه خواهد رفت یا خیر، تصمیم نگرفته است و انتظار می رود تصمیم نهایی در این مورد در نیمه دوم سال جاری میلادی اتخاذ شود. تا آن زمان، خریداران بالقوه باید به مک بوک ایر فوق الذکر با تراشه های سریع Apple M1 و M2 متوسل شوند.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-still-contemplates-12-inch-MacBook-revival.694695.0.html

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

انریکو فراهن

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

مک بوک 12 اینچی اصلی در سال 2015 عرضه شد، اما طبق اطلاعات فاش شده از یکی از تامین کنندگان متعدد اپل، برنامه های کوپرتینویی برای یک لپ تاپ کامپکت جدید همچنان فعال است زیرا انتظار می رود این شرکت تصمیم نهایی را در مورد آینده مک بوک در سال آینده بگیرد. نیمه دوم سال 2023

بیش از پنج سال از آخرین ارتقاء سخت افزاری مک بوک 12 اینچی می گذرد. از آن زمان، مک بوک ایر 13 اینچی دوباره معرفی شد (از 1099 دلار آمریکا در آمازون) به عنوان جمع و جورترین دستگاه در مجموعه لپ تاپ های اپل عمل کرده است. با این حال، یک شایعه جدید اکنون ادعا می کند که مدل پایه کوچکتر ممکن است پس از همه بازگردد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین