اطلاعات اولیه سری Xiaomi 13T و Xiaomi 13S به صورت آنلاین درز می کند

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

به عنوان مثال، از تمام اطلاعات موجود، گوشی “Ultra” شیائومی در سال جاری، Xiaomi 13 Ultra خواهد بود نه Xiaomi 13S Ultra. دستگاه مذکور در سطح جهانی راه اندازی خواهد شد و گزارش هایی حاکی از رویداد احتمالی آوریل یا مه است. همچنین بعید است که اسنپدراگون 8+ نسل 2 داشته باشیم، زیرا اسنپدراگون 8 نسل 2 در حال حاضر کار بسیار خوبی را انجام می دهد. به این ترتیب، شیائومی احتمالاً هیچ دلیلی برای تجدید خط پرچمدار خود با سری Xiaomi 13S ندارد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

همانطور که توسط Digital Chat Station فاش شده است، به نظر می رسد که ممکن است امسال سری Xiaomi 13S وجود نداشته باشد. این شرکت سری Xiaomi 12S را در آگوست سال گذشته به عنوان راهی برای تازه کردن خط استاندارد شیائومی 12 با اسنپدراگون 8+ Gen 1 معرفی کرد و در عین حال Xiaomi 12S Ultra را با سنسور دوربین 1 اینچی خود معرفی کرد. اما به نظر می رسد امسال همه چیز متفاوت خواهد بود.

با این حال، سری Xiaomi 13T در اواخر سال به بازار عرضه خواهد شد. ظاهراً یکی از گوشی‌های شیائومی 13T نسخه جدید Redmi K60 Extreme Edition خواهد بود. Redmi K60 Extreme Edition – یا به زبان عامیانه تر، Redmi K60 Ultra – انحصاری چین خواهد بود اما به عنوان مدل Xiaomi 13T به اروپا سفر خواهد کرد. به عنوان مثال، Redmi K50 Extreme Edition سال گذشته به عنوان Xiaomi 12T Pro تغییر نام داد، البته در طول مسیر دوربین 108 مگاپیکسلی خود را با 200 مگاپیکسل تعویض کرد.

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2556 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Early-Xiaomi-13T-and-Xiaomi-13S-series-info-leaks-online.695969.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

بعید است که سری 13S شیائومی وجود داشته باشد.  (منبع: شیائومی)
بعید است که سری 13S شیائومی وجود داشته باشد. (منبع: شیائومی)

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.