ارزان‌ترین مدل گلکسی S23 سامسونگ با فناوری ذخیره‌سازی کاهش‌یافته وارد بازار می‌شود

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.

به گفته افشاکننده Ice Universe، همه گزینه‌های سری گلکسی S23 دارای رم LPDDR5X هستند و نه از حافظه LPDDR5 که در سری گلکسی S22 استفاده می‌شود. به طور مشابه، انتظار می‌رود فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 در سراسر خط تولید در دسترس باشد – با یک استثنا قابل توجه. طبق گزارش ها، مدل پایه 128 گیگابایتی گلکسی اس 23 وانیلی با حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. در حالی که به سختی کاهش قابل توجهی محسوب می شود، اما همچنان به روند اخیر سامسونگ در برخورد با مدل های وانیلی سری گلکسی اس خود به عنوان شهروندانی طبقه پایین ادامه می دهد. به عنوان مثال، تکرارهای قبلی با پشتی های پلاستیکی و شارژ کندتر سروکار داشتند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

Galaxy S23 128 گیگابایتی تنها عضو خانواده بدون حافظه UFS 4.0 خواهد بود.  (منبع: سامسونگ)
Galaxy S23 128 گیگابایتی تنها عضو خانواده بدون حافظه UFS 4.0 خواهد بود. (منبع: سامسونگ)

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، انتظار می رود سری گلکسی S23 سامسونگ به فناوری ذخیره سازی و حافظه جدید مجهز شود. در حالی که اکثر گوشی‌های این سری دارای حافظه رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 هستند که عملکرد بالاتری را تضمین می‌کند، به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است SKU خاصی را در این سری عرضه کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!