احتمالاً سری آی‌پد مینی در کنار یک نسخه تاشو به‌عنوان یک جایگزین برتر در سال 2025 وجود خواهد داشت.


پیش بینی می شود آیپد مینی در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 با نسل جدید مجهز به یک پردازنده به روز برای تغییر بازگردد. با این حال، به گفته تحلیلگر مشهور TF International Securities، مینگ چی کو، سریال آن حتی فراتر از آن آینده ای دارد.

تصور می‌شود که اپل سرانجام تا سال 2025 وارد بازار محصولات تاشو شود، اگرچه شایعه شده است که اولین تلاش‌های غول کوپرتینویی در این فناوری به‌عنوان تبلت به‌جای اسمارت‌فون تبدیل می‌شود، زیرا توسعه‌دهی دومی تا زمان بعدی بسیار گران خواهد بود.

بر این اساس، برخی رسانه ها حدس زده می شود که نسل اول تاشو اپل جایگزین آیپد مینی خواهد شد، شاید بر اساس اندازه باشد. با این حال، همانطور که Kuo اکنون اظهار می کند، بعید است که این مورد باشد، به دلیل (دوباره) هزینه جایگزین احتمالی تاشو.

بنابراین، این امکان وجود دارد که یک آیپد مینی تاشو و غیر تاشو در سال 2025 یا در حوالی آن به ترتیب به عنوان یک چشم انداز «پایه» و جایگزین «پریمیوم» آن موجود باشد.

خرید آی‌پد مینی (2021). آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPad-Mini-series-likely-to-co-exist-alongside-a-foldable-version-as-a-premium-alternative-in-2025.677489.0.html