اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس-آل اسکیپ

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس-آل اسکیپ

ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود All Escape را نهایی کنید.

اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید. تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. حداقل زیربنا برای اجرای بازی‌های اتاق فرار ۵۰ مترمربع است.

شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک. شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید. دکتر برایانیک پادزهر این بیماری‌ها را می‌یابد و شما باید آن را پیدا می‌کند و قبل از کشته‌شدن، دنیا را نجات دهید. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند.

  • سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.
  • اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد.
  • این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.
  • در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را رزرو کنید.
  • تمامی موارد ذکرشده از بهترین اتاق فرار‌های تهران‌اند و اگر شما فکر می‌کنید اتاق فراری وجود دارد که در این لیست اشاره‌ای به آن نشده است.

به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود. حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. متاسفانه آمار دقیقی برای محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد، اما باتوجه‌به این موضوع که این بازی مانند فیلم‌های سینمایی ژانرهای مختلف دارد، برخی از این بازی‌ها می‌تواند به نوبه ‌خود تاثیرات منفی و مخربی را روی یک‌سری از سنین ایجاد کند. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید.

مجموعه اسکیپ لند

اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. کلیه افرادی که می توانند در این بازی شرکت کنند، شامل چهار تا شش نفر می شوند. ژانر این بازی در حالت ترسناک در نظر گرفته شده و درجه سختی آن هشتاد و پنج درصد است. مغز متفکر بازی حالتی را در نظر گرفته که در آن اشخاص به خوبی با ترس های خود رو به رو شوند. حداقل ورودی اتاق فرار ۴ نفر می باشد در صورتی که تعداد شما کمتر از ۴ نفر باشد هزینه همان ۴ نفر از شما دریافت میگردد .

فقط اینو بدونید که فضایی برای خوردن کیک در اتاق فرار وجود نداره و از این بابت عذر میخوایم اما برای عکس و فیلم تولد عزیزان شما همه جوره در خدمتیم. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که با دوستانتان بیرون رفته باشید، اما هیچ ایده جذابی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به فکرتان نرسد. زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. اتاق جنون طبق یک نظریه شکل گرفته که ممکن است به حقیقت مبدل شود. در این مکان شما باید با هوش و سرعت عمل تیمتان را برنده کنید. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. امکانات این مجموعه برای افراد بالای ۱۶ سال استفاده می‌شود. این مجموعه در محدوده ستارخان واقع شده و محبوبیت فراوانی دارد.

اتاق فرار قصبه

شرکت کنندگان در اتاق فرار مالیخولیا در ذهن خود گیر می کنند و اسیر رویاهای خود می شوند. هزینه اتاق فرار میراث لاله برای هر نفر 50 هزار تومان است. برای حل معماهای اتاق نیاز نیست تا خیلی باهوش باشید، فقط باید از دقت و سرعت کافی برخوردار باشید، همچنین بتوانید با اعضای گروه خود به خوبی تبادل اطلاعات کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار