آیفون 15 پرو مکس با لنز زوم پریسکوپ جدید ال‌جی عرضه می‌شود


برآمدگی دوربین آیفون به زودی می تواند به گذشته تبدیل شود.  (منبع: اپل)
برآمدگی دوربین آیفون به زودی می تواند به گذشته تبدیل شود. (منبع: اپل)

پیش‌بینی می‌شود که آیفون 15 پرو مکس با دوربین پشتی جدیدی عرضه شود که ممکن است مبتنی بر جدیدترین، جمع‌وجورترین فناوری زوم باشد یا نباشد. اکنون، طبق گزارش‌ها، اپل به ال‌جی، سازنده‌ای که مسئول این پیشرفت است، قطعاتی را معرفی کرده است که می‌توانند چنین ماژول دوربینی را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده بسازند. سپس یک شرکت قطعه سازی دیگر نیز قطعه ای از این پای را ایمن کرده است.

اولین ماژول دوربین زوم اپتیکال پیشرفته و فشرده ال‌جی اینوتک در نمایشگاه CES 2023 به سرعت این گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرد که فناوری جدید می‌تواند منجر به پایان دادن به انبوه دوربین‌هایی شود که اکنون بر طراحی گوشی‌های هوشمند مدرن حاکم است، به‌ویژه در مواردی که از آن‌ها تبلیغ می‌شود. لنزهای زوم پرقدرت

اکنون، وبلاگ صنعت کره جنوبی TheElec ممکن است با گزارشی مبنی بر اینکه اپل با زیرمجموعه ال‌جی برای کمک به ساخت لنزهای جدید و کوچک‌تر پریسکوپ موردنیاز برای واقعیت بخشیدن به شایعات مربوط به آیفون 15 پرو مکس با این ویژگی، به این آتش دامن زده است.

بر اساس گزارش ها، قراردادی برای ایجاد محرک های مورد نیاز برای حرکت دادن لنزهای ماژول پریسکوپ در داخل محفظه های فلزی کوچک آنها منعقد شده است، همانطور که یکی دیگر از بازیکنان مشهور این بازی، Jahwa Electronics، انجام داده است.

Jahwa – که قبلاً با سامسونگ برای کمک به ارائه ویژگی هایی مانند 100X Space Zoom در گوشی های هوشمند پرچمدار سابق OEM کار کرده است – طبق گزارش ها حدود 30٪ از این سفارشات جدید را از اپل گرفته است و بقیه به LG Innotek می رسد.

بنابراین، 15 Pro Max با این ارتقا ظاهرا انحصاری ممکن است واقعاً در سال 2023 در راه باشد.

Samsung Galaxy S20 FE را بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-Pro-Max-tipped-to-launch-with-new-periscope-zoom-lens-from-LG.682444.0.html