آیفون 15 اولترا و 16 اولترا با دوربین های تله فوتو پریسکوپ عرضه می شوند، در حالی که 16 پرو نه


تصور می‌شود که آیفون 2023 با نام “15 فوق العاده” (یا، احتمالا، به سادگی “آیفون اولتراتقریباً با هر ارتقای پیش‌بینی‌شده‌ای که حتی سری ۱۴ را تا به حال از دست داده‌اند، یک قاب تیتانیوم، صفحه‌نمایش با یاقوت کبود و دوربین‌های اضافی در عقب گنجانده شده است. لنز چهارم سری اول قرار است فناوری زوم پریسکوپ اپل را به نسل اول معرفی کند. جهان، علاوه بر این.

تهدید افزایش قیمت های بسیار بالا که به واسطه چنین ارتقای بالقوه قابل توجهی 15 ‘Ultra’ ممکن است باعث شود برخی از مصرف کنندگان – حتی معمولاً خریداران سطح بالا – برای یک مدل ارزان تر و در عین حال حرفه ای که همان دوربین احتمالاً چهارگانه پشتی برای آن باشد، صبر کنند. سیستم چکه کرده است با این حال، با توجه به مینگ چی کو، آنها منتظر خواهند ماند.

این تحلیلگر مشهور صنعت تنها 1 مدل آیفون 2024 را با یک ” پیش بینی می کند.دوربین پریسکوپهر چقدر که بازار ترجیح دهد 2 عدد وجود داشته باشد. بنابراین، اگر امسال واقعاً سال 15 اولترا باشد، نتیجه این است که تنها 16 اولترا نوع جدید لنز خود را به ارث خواهد برد.

برنامه های شایعه خط تولید اپل قرار است به این صورت ثابت شودمضربه کسب و کارهای تامین کنندگانی مانند جنیوس و لارگان که ممکن است به کیف پول های فعلی طرفداران پرو مکس برای 2 سال آینده.

آیفون 14 پرو مکس میخرید؟ سعی کنید و با یک مدل تجدید شده در آمازون کمی صرفه جویی کنید




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-Ultra-and-16-Ultra-will-launch-with-periscope-telephoto-cameras-whereas-the-16-Pro-will-not.690101.0.html