آنر 80 به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی با جدیدترین تراشه اسنپدراگون سری 7 معرفی خواهد شد.


The Honor 80. (منبع: Honor)
The Honor 80. (منبع: Honor)

کمپین پیش از راه‌اندازی آنر برای محصول بعدی گوشی‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی خود، قبلاً تعدادی جزئیات بالقوه شاداب را ارائه کرده است. سری 80 اکنون به طور رسمی با 160 مگاپیکسل به عنوان حداکثر وضوح از نظر دوربین های اصلی مرتبط است. همچنین اکنون انتظار می رود که یک SoC کاملاً جدید کوالکام دریافت کند – علاوه بر این، نسل 8 2 نیست.

آنر قبلاً تأیید کرده است که جانشینان سری 70 گوشی‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی در راه هستند. پیش‌بینی می‌شد که پرچم‌دار آن به نسل اول دوربین 200 مگاپیکسلی OEM تبدیل شود. با این حال، جدیدترین تیزرها چیز دیگری را نشان می دهند.

160 مگاپیکسل نیز به عنوان بهترین مشخصات موجود برای سری آنر 80 معرفی شده است. حالا یک مقام جدید پوستر همچنین اکنون به شدت به این رقم، هم در عنوان چینی زبان و هم در پانوشت های آن اشاره می کند. این مشخصات ممکن است برای جانشین Honor 70 Pro Plus اعمال شود.

این و خواهران و برادرانش نیز اکنون به طور رسمی برنامه ریزی شده اند که جزو اولین کسانی باشند که به آخرین پوسته اندرویدی سازنده اش تغییر کاربری داده اند و اکنون به جای Magic UI همانطور که قبلا شناخته شده بود، MagicOS نامیده می شود.

نشت دیگری در رابطه با این نرم افزار به روز شده حاوی شماره “782G“، که ممکن است این گمانه زنی را ایجاد کند که وانیلی آنر 80 با یک SoC جدید اسنپدراگون به این نام راه اندازی خواهد شد، که به عنوان یک ارتقاء برای سیلیکون مانند 778G آنر 70 عمل می کند. اگر چنین باشد، اولین حضور قریب الوقوع خود را در نشست جاری اسنپدراگون با این نشت خراب شد.

سپس دوباره، مطالب مورد بحث این بار مستقیماً از Honor نیامد. علاوه بر این، پردازنده های میان رده کوالکام اکنون از طرح نامگذاری اسنپدراگون 7 Gen x استفاده می کنند.

Honor Band 6 را در آمازون بخرید

Honor یک گفتگوی مشخصات سری 80 را با عباراتی مانند "1.6" (به معنای صدها میلیون مگاپیکسل (MP) تفسیر شده است).  (منبع: Honor via Weibo)
Honor یک مکالمه با مشخصات سری 80 را با عباراتی مانند “1.6” (که به معنای صدها میلیون مگاپیکسل (MP) تفسیر می شود، باز می کند. (منبع: Honor via Weibo)
در این میان، نشت کمتر رسمی وجود الف را نشان می دهد "اسنپدراگون 782G" برای اولین بار در وانیل 80. (منبع: GSMArena)
در همین حال، یک افشای رسمی کمتر حاکی از وجود یک “Snapdragon 782G” برای اولین بار در وانیلی 80 است. (منبع: GSMArena)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-80-will-debut-as-the-first-Android-smartphone-with-the-latest-Snapdragon-7-series-SoC.668864.0.html