
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
هیوندای برای خودروهای برقی ارزان تر خود به سراغ باتری های LFP می رود
هیوندای تاکنون تنها از باتری های الکتریکی با کارایی با مقادیر فراوان فلزات گران قیمت مانند نیکل و کبالت برای خودروهای الکتریکی مانند Ioniq 6 یا KIA EV6 استفاده کرده است. تابستان گذشته، به توسعه یک خودروی الکتریکی در بازار انبوه اشاره کرد که نصف قیمت Ioniq 5 در آن زمان یا در محدوده 20000 تا 25000 دلار آمریکا خواهد بود. این امر آن را به رقیبی مستقیم برای مدل 2 آینده تبدیل می کند و درست مانند خودروی برقی ارزان تر و کوچک تر تسلا، ممکن است از باتری های LFP در یک ماژول ساختاری سلول به بسته برای رسیدن به این هزینه استفاده کند.
.170