سری آیفون 15: تغییرات طراحی برای گوشی های هوشمند آینده اپل شامل حاشیه های نازک تر و لبه های منحنی است.

علاوه بر این، گفته می شود که هر چهار مدل سری آیفون 15 دارای اندازه صفحه نمایش مشابه با همتایان سری آیفون 14 خود هستند. با این حال، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس (یا آیفون 15 اولترا) هر دو حاشیه نازک تری دارند. در مورد مدل‌های وانیلی آیفون 15، هر دو گوشی به Dynamic Island، همان سپر سرامیکی در آیفون 14 دو و احتمالاً همان سخت‌افزار دوربین سلفی مجهز خواهند بود.

همانطور که توسط یک افشاگر معمولی قابل اعتماد ShrimpApplePro به اشتراک گذاشته شده است، تلفن های iPhone 15 و iPhone 15 Pro همگی با لبه های خمیده وارد بازار خواهند شد. فاش کننده به این نکته اشاره می کند که این تلفن ها دارای نمایشگرهای خمیده نیستند – نه مانند دستگاه های اندرویدی، بلکه بیشتر از حاشیه های منحنی به جای طراحی کاملاً مسطح آیفون های اخیر استفاده می کنند. در واقع، به نظر می رسد منبع نشان می دهد که لبه های سری آیفون 15 می تواند شبیه لبه های گوشی های آیفون 11 پرو باشد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، سری آیفون 15 به تازگی وارد مراحل اولیه تولید شده است و بعید به نظر می‌رسد که در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد طراحی آن وجود داشته باشد. با این حال، ظاهراً رندرهای CAD گوشی‌ها تا چند ماه دیگر ظاهر می‌شوند. در هر صورت حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت.


منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-series-Design-changes-for-Apple-s-upcoming-smartphones-include-thinner-bezels-and-curved-edges.684007.0.html

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل، سری آیفون 15 و آیفون 15 پرو، در اواخر سال عرضه شوند. در حالی که هنوز برای رندرها و نگاه های محکم به گوشی ها خیلی زود است، یک افشای جدید اکنون بینشی از تغییرات طراحی گوشی ها ارائه کرده است.