سازنده باتری های حالت جامد قراردادی 20 میلیون دلاری با BMW برای تولید الکترود آزمایشی امضا کرد

Solid Power تنها شرکتی نیست که سلول‌های 20Ah را با موفقیت دنبال کرده است، همانطور که Svolt نیز چنین است، اما قبلاً تحویل باتری‌ها را برای اعتبارسنجی به شرکای خود از جمله به سرمایه‌گذار قدیمی BMW خود آغاز کرده است. این شرکت به زودی یک مرکز تولید الکترولیت حالت جامد اختصاصی خود را راه اندازی خواهد کرد تا مراحل صدور گواهینامه فناوری باتری های حالت جامد خود را برای استفاده تجاری خودرو آغاز کند.

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 521 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

ب ام و به لطف همکاری طولانی مدت خود با Solid Power مستقر در لوئیزویل، کلرادو، برنامه های آزمایشی تولید باتری های حالت جامد خود را پیش می برد. این شرکت آمریکایی دارای یک فناوری اختصاصی باتری حالت جامد است که BMW مجوز ساخت الکترودها و طراحی سلولی آن را صادر می کند، در حالی که Solid Power الکترولیت مبتنی بر سولفید سفارشی خود را که مالکیت معنوی آن باقی می ماند، تحویل خواهد داد.

BMW همچنان متعهد به دنبال کردن باتری های تمام جامد است، فناوری که ما معتقدیم پتانسیل قابل توجهی برای آینده دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک تر با Solid Power و افزودن قابلیت تولید سلول های حالت جامد بر اساس طرح های Solid Power در تاسیسات آزمایشی خود هستیم. ما انتظار داریم که این توافق به نصب خط نمونه اولیه حالت جامد ما و هدف متقابل شرکت های ما برای تجاری سازی این فناوری سلولی امیدوارکننده سرعت ببخشد.

تا زمانی که نمونه اولیه خط باتری حالت جامد که ب ام و در آلمان ایجاد می کند به اهداف تولیدی خاصی برسد، ب ام و تا ژوئن 2024 20 میلیون دلار آمریکا پرداخت خواهد کرد. به گفته فرانک وبر، عضو هیئت مدیره BMW AG، توسعه: