
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
خطوط طولانی سوپرشارژر تسلا پس از کاهش دامنه انفجار قطب شمال، نیاز به غرفه های V3 و سیستم صف را نشان می دهد.
انفجار اخیر قطب شمال که منجر به دمای سرد تاریخی -108 درجه فارنهایت (78- \u200b\u200bدرجه سانتیگراد) در مکانهایی مانند کوه واشنگتن صف هایی را در ایستگاه های سوپرشارژر تسلا در شمال نیز به وجود آورد. رانندگان تسلا در استان های انتاریو و کبک کانادا که سرمای باد باعث کاهش دما به -40 درجه فارنهایت (40- درجه سانتی گراد) شد، گزارش دادند که از میزان کاهش برد تسلا غافلگیر شده اند و مجبور شده اند صف های طولانی در مقابل تسلا تشکیل دهند. ایستگاه های سوپرشارژر آنجا
با این حال، در حال حاضر، انفجارهای قطب شمال مانند انفجار چند روز گذشته می تواند باعث گلوگاه های شارژ شود نه تنها به دلیل کاهش شدید برد، بلکه به این دلیل که بسیاری از ایستگاه های سوپرشارژر هنوز به غرفه های کم قدرت یا اشتراک گذاری کیلووات مجهز هستند که ثابت شده است. در شرایط آب و هوایی شدید کمتر از حد کافی باشد.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه های اپل و زمان پیکسل سازی شده نینتندو، مورد علاقه ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه های شخصی و کنسول ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Long-Tesla-Supercharger-lines-after-Arctic-blast-range-drop-spell-the-need-for-V3-stalls-and-a-queue-system.690461.0.html
اخیراً، تسلا درگاه ها و کانکتورهای EV خود را برای استفاده همه خودروسازان و سازندگان زیرساخت منبع باز قرار داده و آن را استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) نامیده است. کانکتورهای NACS می توانند تا 1 مگاوات انرژی را در غرفه های V4 که تسلا برای وسایل نقلیه ای مانند Cybertruck نصب خواهد کرد، تحویل دهند.
