باتری 150 کیلووات ساعتی نیمه جامد با قیمت تمام EV، بنابراین NIO ممکن است آن را برای سفرهای دوربرد اجاره کند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 587 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
مشخص نیست بین دوره های آزمایشی مقرون به صرفه و تولید انبوه چه اتفاقی افتاده است، اما با توجه به ساختار اجزای باتری – الکترولیت حالت جامد، آند کامپوزیت سیلیکون و یک کاتد با نیکل بالا – ممکن است قیمت هر یک از این مواد باشد. بالستیک رفتن چالش های تولید انبوه، مانند انجام یک فناوری جدید و گران قیمت در دسته های کوچک، نیز یکی از عوامل احتمالی هستند.