چگونه کیبورد مجازی ویندوز 7، 8 و 10 را فعال کنیم؟!

چگونه کیبورد مجازی ویندوز 7، 8 و 10 را فعال کنیم؟!

یکی از مواردی که در هنگام خرید کیبورد وایرلسی باید به آن دقت کنید، نحوه‌ی اتصال‌پذیری آن‌ است. این کیبوردها می‌توانند با استفاده از یک آنتن فرستنده‌ی رادیویی، یک فرستنده‌ی فروسرخ یا از طریق بلوتوث کار کنند. از جمله کیبوردهای وایرلسی موجود در بازار با قمیت مناسب می‌توان به کیبورد گرین اشاره کرد. شما دکمه های کیبورد لپ تاپ به راحتی تایپ کنید اما تفاوتی که کیبورد استاندارد کامپیوتر دارد این است که در بعضی از مدل های آن جای دکمه ها و اعداد متفاوت است. در گذشته که کامپیوتری نبود از ماشین تحریر برای نوشتن مطالب مورد نیاز استفاده میشد.

کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK801-RGB

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند منجر به بروز خطا در عملکرد صفحه کلید در ویندوز ۷ شود، به روز نبودن یا پاک شدن درایورها است. در صورتی که فقط کلیدهای عدد کیبورد غیر فعال شده‌اند، یک‌بار کلید “Num Lock” را فشار دهید؛ به احتمال بسیار زیاد، مشکل شما حل خواهد شد. با استفاده از صفحه کلید می توانید در اکثر برنامه ها کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

کیبورد مکانیکال گیمینگ ردراگون Kumara K552 RGB White

به علاوه، این صفحه‌کلیدها، از نظر زیبایی‌شناسی نیز نسبت به صفحه‌کلیدهای معمولی، برتری دارند. نحوه اتصال کیبورد گوشی به کامپیوتر در ویندوز 10 و سایر ویندوز ها با استفاده از برنامه PC Remote هم مشابه سایر نرم افزار های عنوان شده در بالا می باشد. این برنامه را می توانید بر روی موبایل های اندروید و آیفون خود نصب کرده و به کنترل کامپیوتر خود بپردازید. به این ترتیب موس و کیبورد با استفاده از بلوتوث و یا هات اسپات به رایانه شما متصل شده و با اسکن QR کد می توانید کنترل از راه دور را شروع کنید. این نرم افزار قابل پشتیبانی بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید و ios می باشد.

صفحه‌کلیدهای طراحی شده برای بازی‌های کامپیوتری معمولا نور زمینه و طراحی ارگونومیک دارند. صفحه‌کلیدهای نوع کوئرتی (qwerty) رایج‌ترین کیبوردهای موجود در بازار هستند و چیدمان حروف آن‌ها مطابق با فراوانی استفاده از حروف لاتین است. این کیبوردها براساس صفحه‌کلیدهای ماشین‌های تایپ قدییمی طراحی شده‌اند. چیدمان این کیبوردها راحت و برای تایپ سریع و ۱۰ انگشتی، بهترین نوع کیبورد هستند.

TK 8012 Wired Keyboard

با این حال معمولاً هنگام خرید کیبورد گیمینگ این ویژگی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه براین می‌تواند به انتخاب شما، نورپردازی را با توجه به تصویری که از مانیتور نمایش داده می‌شود انجام دهد. صفحه‌کلیدهای ارگونومیک، کیبوردهایی هستند که مطابق با حالت دست طراحی شده‌اند تا خستگی تایپ کردن طولانی مدت را کاهش دهند. این صفحه کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دست شما در هنگام تایپ کردن در راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد. این صفحه‌کلیدها قیمت بالاتری در مقایسه با صفحه کلیدهای معمولی دارند. به همین دلیل، اگر نیاز به تایپ طولانی مدت دارید، این نوع کیبورد را بخرید.

  • با این حال، برای تولید برخی از نمادها نیاز به فشار دادن هم‌زمان چند کلید یا به صورت دنباله‌ای از آن ها می باشد.
  • پس پشتیبانی نرم‌افزاری کیبورد گیمینگ،یکی از مسائلی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
  • صفحه کلید تاشو یک چیزی بین دو نوع استاندارد و در اندازه لپ‌تاپ است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار