پیش نمایش Samsung Galaxy Book2 Go با صفحه نمایش 14 اینچی IPS و چیپست جدید Snapdragon 7c Plus Gen 3

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Book2-Go-previewed-with-14-inch-IPS-display-and-new-Snapdragon-7c-Plus-Gen-3-chipset.679332.0.html

با این حال، Galaxy Book2 Go باید نسبت کنتراست بالاتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد و در عین حال زوایای دید پایدارتری را نیز ارائه دهد. علاوه بر این، گلکسی بوک 2 گو از اسنپدراگون 7 سی پلاس نسل 3 استفاده می‌کند که به ادعای کوالکام تا 60 درصد CPU و 70 درصد GPU نسبت به Snapdragon 7c Gen 2 بهبود یافته است. سامسونگ هنوز تایید نکرده است که چه پیکربندی حافظه در دسترس خواهد بود، اما در نهایت SKU های مجهز به 5G وجود خواهند داشت.

سامسونگ درب گلکسی بوک 2 گو را که یک لپ‌تاپ فشرده ویندوزی مبتنی بر چیپست جدید ARM است، باز کرده است. ظاهراً مدل جدید دارای چندین ارتقاء نسبت به Galaxy Book Go خروجی است که پنل TN دومی با پنل IPS برتر تعویض شده است. نسبت تصویر 16:9 آن، خوب یا بد، با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل در صفحه نمایش 14 اینچی آن همچنان باقی مانده است.

در زمان راه اندازی، سامسونگ Galaxy Book2 Go را به اتصال Wi-Fi محدود می کند و این لپ تاپ می تواند از Wi-Fi 6E استفاده کند. Galaxy Book2 Go ابتدا در فرانسه در دسترس خواهد بود، جایی که در 20 ژانویه وارد بازار خواهد شد. سامسونگ هنوز جزئیات قیمت یا در دسترس بودن آن را در بازارهای دیگر فاش نکرده است. با این حال، این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه 1.44 کیلوگرم وزن، 15.5 میلی متر ضخامت دارد و می تواند تا 21 ساعت پخش ویدیو در شرایط مناسب دوام بیاورد.