پلت فرم Dimensity Auto برای آوردن سیلیکون 3 نانومتری مدیاتک به خودروهای نسل بعدی معرفی شده است

Dimensity Auto Drive نیز برای استفاده از پتانسیل APUهای مدیاتک در ADAS با هوش مصنوعی معرفی شده است. در نهایت، مدیاتک به خودروسازان اطمینان می‌دهد که دستگاه‌های جانبی را با یک ” آویزان نمی‌کند.گوناگون، متنوع“محدوده از اجزای خودکار ابعاد مانند “مطمئن … راه حل های PMIC“، پشتیبانی از صفحه نمایش یکپارچه که ممکن است به استفاده از OLED انعطاف پذیر و سیستم های موقعیت یابی که برای روشن ماندن، حتی دور از دسترس ماهواره ها، گسترش یابد.

با توجه به این نکته، فناوری MiraVision را نیز در خود جای داده است که برای قرار دادن صفحه نمایش HDR تا 8K/120 هرتز در خودرو و همچنین چندین ” رتبه بندی شده است.HDR-nativeدوربین‌ها. این چشم‌انداز بخشی از جدید است کابین خلبان خودکار ابعاد راه حلی که به وضوح آخرین آنالوگ اسنپدراگون راید کوالکام را برای عنوان “به چالش می کشد.سریعترین کابین هوشمند جهان“.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/Dimensity-Auto-platform-touted-to-bring-3nm-MediaTek-silicon-to-next-gen-cars.708398.0.html

به طور خلاصه، به نظر می رسد پلتفرم جدید می تواند ماشینی را به هوشمندی یک دستگاه تلفن همراه پیشرفته بسازد – حتی یک “DSP اختصاصی برای صدای میکروفون“. مدیاتک هنوز تخمین زده نشده است که اولین خودروی Dimensity با موتور خودکار چه زمانی در جاده ها عرضه می شود.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6211 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

برای این منظور، بر اساس فرآیندهای 3 نانومتری است، برخلاف 4 نانومتری در مورد کوالکام. در کنار آن قابل نصب است اتصال خودکار Dimensity که مجدداً مستقیماً Snapdragon Auto 5G Modem-RF Gen 2 با پشتیبانی از Wi-Fi 7 را هدف قرار می دهد. GNSS زیر 6 گیگاهرتز 5G؛ بلوتوث و فناوری 5G NTN مدیاتک برای اتصال ماهواره ای.

خرید Anker 2-Port PowerDrive III Duo با شارژر خودرو PowerIQ 3.0 USB type C آمازون