نقد و بررسی ویدیو: Asus Rog Zephyrus Duo 16

Zephyrus Duo به عنوان یکی از اولین نوت‌بوک‌ها در استودیوی ما، پلتفرم عالی برای تشریح کامل پلتفرم Zen 4 جدید AMD بود. پردازنده موبایل پیشرفته قطعا ناامید نشد.
اما مطمئناً، یک نوت بوک مجهز به RTX 4090 که یکی از بهترین نمایشگرها را برای بازی و تولید محتوا در بالای صفحه نمایش دوم با قلم و لمس فعال دارد، بسیار بیشتر از غرغر خالص CPU است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Zephyrus Duo 2023 نه تنها با پرچمدار موبایل انویدیا، لپ‌تاپ RTX 4090 عرضه می‌شود، بلکه در بخش CPU نیز تا 11 را شماره‌گیری می‌کند. Ryzen 9 7945 HX تیم رد با مجموع 16 هسته، قصد دارد تاج عملکرد و کارایی را از اینتل بدزدد.

معمولاً اولین قهوه من در اکثر روزهای کاری من با فتوشاپ روی رایانه شخصی من همراه است. پس از میانگین 5 فنجان و حدود 8 تا 10 ساعت بعد، از مجموعه adobe به استیم یا پاس بازی xbox تغییر می کنم. من کارم را به عنوان یک روتوشگر حرفه ای بیش از 10 سال پیش هنوز در مک شروع کردم. بعد از چند سال به دلایلی به ماشین های ویندوز برگشتم. آزادی جدیدی که در مورد سخت‌افزار به میان می‌آید، من را به سمت ساخت ایستگاه‌های کاری خود سوق داد و همچنین به من این امکان را داد که با لپ‌تاپ‌های درجه یک حرفه‌ای آشنا شوم و خوب، باعث شد دوباره بازی کنم. از آنجایی که کار من فقط به یک لپ تاپ سریع و اتصال به اینترنت قابل اعتماد نیاز دارد، از آن نهایت استفاده را بردم و در حین کار از راه دور به سراسر جهان سفر کردم. من همیشه چالش را دوست دارم و سعی می کنم تا حد امکان به خودم فشار بیاورم. اخیراً این به معنای آشنایی و مهارت بیشتر با تولید ویدیو و البته شروع به نوشتن برای Notebookcheck بود.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Video-Review-Asus-Rog-Zephyrus-Duo-16.710416.0.html

اگر می‌خواهید عمیق‌تر به هر چیزی که Asus ROG Zephyrus Duo 16 ارائه می‌کند غواصی کنید، لطفاً بررسی کامل ما را بررسی کنید و برای همه نتایج بنچمارک ما برای AMD Ryzen 9 7945 HX و مقایسه دقیق با پردازنده‌های Intels 13th بررسی کنید. ، نگاهی به تحلیل عملکرد ما بیندازید.
لطفاً حتماً در کانال ما مشترک شوید تا هیچ یک از ویدیوهای آینده ما را از دست ندهید، و برای هر چیز دیگری در مورد لپ تاپ و فناوری، در اینجا در notebookcheck.net بمانید.