موستانگ Mach-E رالی پلتفرم SUV الکتریکی راکد فورد را به عنوان یک ریپر هیجان انگیز آفرود احیا می کند.

موستانگ Mach-E رالی جدید فورد که از رالی الهام گرفته شده است، در ماه های آینده برای خرید در ایالات متحده و اروپا در دسترس خواهد بود. در حالی که جزئیات فنی خاص در مورد تغییرات عملکرد هنوز ناشناخته است، مطمئناً می توان دید که مبتنی بر موستانگ Mach-E GT خواهد بود، به این معنی که انتظار می رود سیستم eAWD با بایاس عقب با دو موتور باشد. فورد تصاویری از موستانگ ماخ-ای رالی منتشر کرده است که تغییرات بصری ایجاد شده در کراس اوور الکتریکی را در حین انجام عملیات خاکی نشان می دهد.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Mustang-Mach-E-Rally-revives-Ford-s-stagnating-electric-SUV-platform-as-an-exciting-off-road-ripper.734501.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

چراغ‌های مه شکن جدید و قلاب یدک‌کش قرمز روی سپر جلو شما را وادار می‌کند تا در مسابقات رالی Mach-E خارج از جاده حرکت کنید.  (منبع تصویر؛ فورد)
چراغ‌های مه شکن جدید و قلاب یدک‌کش قرمز روی سپر جلو شما را وادار می‌کند تا در مسابقات رالی Mach-E خارج از جاده حرکت کنید. (منبع تصویر؛ فورد)
فضای داخلی موستانگ Mach-E رالی تا حد زیادی بدون تغییر به نظر می رسد، اگرچه علاوه بر صندلی های سطلی، تغییرات ظریفی در بافت و رنگ وجود دارد.  (منبع تصویر: فورد)
فضای داخلی موستانگ Mach-E رالی تا حد زیادی بدون تغییر به نظر می رسد، اگرچه علاوه بر صندلی های سطلی، تغییرات ظریفی در بافت و رنگ وجود دارد. (منبع تصویر: فورد)
چرخ‌های الهام‌گرفته از رالی در رالی Mach-E مطمئناً سرها را برمی‌گردانند.  (منبع تصویر: فورد)
چرخ‌های الهام‌گرفته از رالی در رالی Mach-E مطمئناً سرها را برمی‌گردانند. (منبع تصویر: فورد)
اضافه کردن دو چراغ روشن به جلوی موستانگ Mach-E ممکن است کاربردی ترین حرکت نباشد، اما قطعا به ظاهر و عملکرد یک خودروی آفرود می افزاید.  (منبع تصویر: فورد)
اضافه کردن دو چراغ روشن به جلوی موستانگ Mach-E ممکن است کاربردی ترین حرکت نباشد، اما قطعا به ظاهر و عملکرد یک خودروی آفرود می افزاید. (منبع تصویر: فورد)

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

اگر فورد از موستانگ Mach-E GT به عنوان پایه ای برای رالی Mach-E استفاده کرده باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که یک پیشرانه eAWD با حدود 634 پوند بر فوت گشتاور و 480 اسب بخار تولید کند که آن را به یک ماشین بسیار قدرتمند تبدیل می کند. .

با قضاوت در مورد نحوه چسبیدن رالی Mach-E به جاده و جذب دست اندازها در طول مسابقه تپه‌نوردی جشنواره سرعت Goodwood، منصفانه است که فرض کنیم سیستم تعلیق Mach-E معمولی نیز دوباره کار شده است. همچنین به نظر می رسد که رالی Mach-E کمی افزایش یافته است که منجر به بهبود فاصله از زمین شده است. البته، رالی Mach-E باید به لاستیک‌های دستگیره‌ای مجهز می‌شد تا ظاهر آماده آفرود را تکمیل کند.

فورد در مورد قیمت دقیق و در دسترس بودن بسیار سخت صحبت می کند، اما می گوید موستانگ Mach-E رالی تا پاییز 2023 در ایالات متحده برای سفارش در دسترس خواهد بود و در اروپا نیز در دسترس خواهد بود. معرفی Mustang Mach-E Rally هفته ها پس از آن انجام می شود گزارش ها شروع به چرخیدن در مورد کاهش شدید فروش Mach-E کرد. شاید تمرکز بر کیفیت سواری هیجان انگیز، مشتریان را به سمت موستانگ Mach-E فورد بکشاند، اگرچه بعید است که شرایط را برای آنهایی که صرفاً قیمتی کمتر از MSRP 43000 دلاری Mach-E دارند، تغییر دهد.