موتورولا ژنو با قلم، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی فاش شد

مسلما وجود یک چانه نمایشگر نسبتاً ضخیم بر اعتبار میان رده دستگاه تأکید می کند. به طور مشابه، موتورولا ژنو دارای یک صفحه نمایش مسطح با یک سوراخ پانچ در مرکز برای تنها یک دوربین جلو، به علاوه دو دوربین در عقب است. متأسفانه، مشخص نیست که موتورولا چه دوربین هایی را شامل می شود. تا آنجایی که می‌توانیم بگوییم، قلم به اندازه‌ای کوچک است که در داخل دستگاه قرار می‌گیرد و شبیه به Samsung Galaxy S22 Ultra است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6747 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

ایوان بلاس و 91 موبایل مجدداً برای ارائه جزئیات در مورد “Geneva” که نام رمز یک گوشی هوشمند منتشر نشده موتورولا است، متحد شده اند. بلاس ادعا می کند که تصور می شود شماره مدل XT2315 به او داده شده است، موتورولا قصد دارد ژنو را در مقطعی از سال آینده تحت سری Moto G Stylus خود عرضه کند. به این ترتیب، موتورولا ژنو احتمالاً دارای سخت افزارهای میان رده است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Geneva-leaks-with-a-stylus-6-GB-of-RAM-and-256-GB-of-storage.664181.0.html

به گفته Blass، موتورولا ژنو را در دو نوع عرضه می کند که با درج مودم های 5G و LTE متمایز می شوند. بر اساس دیگر نسخه‌های مشابه، این دو نسخه بر چیپ‌ست‌های متفاوتی تکیه می‌کنند، اگرچه مدل برتر باید با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در حال حاضر، اعتقاد بر این است که موتورولا این دستگاه بدون نام را در رنگ‌های Black Beauty و Crystal Grey ساخته است و ابتدا در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.