معامله | لپ تاپ گیمینگ MSI Raider GE67HX با نمایشگر OLED 240 هرتزی و RTX 3070 Ti با 600 دلار تخفیف در آمازون

MSI Raider GE67HX را به قیمت 1899 دلار آمریکا در آمازون بخرید

در بررسی جامع خود از پیکربندی دقیق RTX 3070 Ti MSI Raider GE67HX، عملکرد چشمگیر CPU نسل دوازدهم اینتل را ستودیم، اما از صفحه نمایش QHD OLED پیشرو در بازار و نرخ تازه سازی سریع 240 هرتز آن نیز لذت بردیم. اسلات‌های M.2 و RAM که به راحتی قابل دسترسی هستند، یکی دیگر از لباس‌های قوی این نوت بوک بازی 15 اینچی هستند که در هنگام گشت و گذار در وب از طریق WiFi، عمر باتری شگفت‌آوری مناسبی معادل 5.5 ساعت دارد. در پایان، این معامله لپ تاپ گیمینگ OLED برای گیمرهای بی حوصله که به دنبال دستگاهی قدرتمند در محدوده قیمت 2000 دلار آمریکا هستند، مناسب است.

به طور خاص، آمازون در حال حاضر MSI Raider GE67HX را که دارای پردازنده هشت هسته‌ای Core i7-12800HX سریع اینتل و کارت گرافیک معروف Nvidia GeForce RTX 3070 Ti با TGP بالای 150 وات است، به قیمت 1899 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می‌رساند. از طرف دیگر، این معامله لپ تاپ بازی نیز در این آدرس موجود است نیوگ و 650 دلار آمریکا یا 26 درصد صرفه جویی در رابطه با MSRP رسمی ارائه می دهد. علاوه بر این، این مدل OLED از MSI Raider GE67 دارای یک SSD بزرگ 1 ترابایتی PCIe 4.0 و 16 گیگابایت حافظه DDR5 است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1479 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-MSI-Raider-GE67HX-gaming-laptop-with-240Hz-OLED-display-and-RTX-3070-Ti-discounted-by-US-600-on-Amazon.679966.0.html

لپ‌تاپ‌های گیمینگ OLED هنوز تا حدودی نادر هستند، اگرچه چندین معرفی محصول جدید در CES امسال در لاس وگاس نشان می‌دهد که این پنل‌های نمایشگر زیبا به آرامی اما مطمئناً راه خود را به دستگاه‌های بیشتر و بیشتر متمرکز بر بازی باز می‌کنند. با این حال، خریداران بی حوصله می توانند از یک معامله بسیار فریبنده در آمازون برای یک نوت بوک بازی OLED با RTX 3070 Ti استفاده کنند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.