مشخصات Samsung Galaxy S23 FE و Galaxy SmartTag2 در نشت جدیدی فاش شد

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

به طور گسترده تصور می‌شود که سری سامسونگ گلکسی اس FE را در سال 2023 بازگرداند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که گوشی هوشمند اندرویدی شبیه S23 به بازار عرضه شود (در آنجا جای تعجب نیست)، البته احتمالاً با رنگ‌های منحصر به فرد خود. طبق یک افشای جدید، آخرین نسخه فن نیز ممکن است مانند نسخه وانیلی خود شارژ شود.

ظاهر “سامسونگ SM-S7110در پایگاه داده 3C این گمانه زنی ایجاد شده است که S23 FE در این ورودی گواهینامه دریافت کرده است – به خصوص که مانند بقیه سری های غیر Ultra S23 (و S22s قبل از آن) این کار را با شارژ 25 واتی انجام داده است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

یک بسته 2 عددی Galaxy SmartTags بخرید آمازون

را "Galaxy S23 FE" و "برچسب 2" در نشت های جدید ظاهر می شود.  (منبع: 3C از طریق MySmartPrice، Bluetooth SIG)
“Galaxy S23 FE” و “Tag2” در فاش های جدید ظاهر می شوند. (منبع: 3C از طریق MySmartPrice، Bluetooth SIG)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S23-FE-and-Galaxy-SmartTag2-specs-turn-up-in-new-leak.731454.0.htmlیک «S23 FE»  ارائه دادن.  (منبع: OnLeaks x SmartPrix)

رندر “S23 FE”. (منبع: OnLeaks x SmartPrix)

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6470 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

“Galaxy Smart Tag2” نیز اخیراً ظاهر شده است، البته این بار در گروه علاقه ویژه بلوتوث (Bluetooth SIG). این نشت تایید می کند که در واقع یک لوازم جانبی ردیابی شخصی نسل دوم است، با اتصال بلوتوث 5.3 به روز شده.

گلکسی S23 FE با نام خود دارای ویژگی هایی است که محبوب ترین مورد تقاضا را دارد. با این وجود، ثبت نام جدید 3C آن نشان می دهد که شارژر در جعبه یکی از آنها نیست. در عوض ممکن است با جدیدترین Galaxy SmartTags سازگار باشد.