مدیر عامل Reddit نسبت به خاموشی گسترده subreddit و غروب مشتریان شخص ثالث بی‌تفاوت است و احتمال رای دادن کاربران به حالت‌ها را دنبال می‌کند.

سر و صدای زیادی با این یکی وجود دارد. از جمله پر سر و صداترین هایی که دیده ایم. لطفاً بدانید که تیم های ما در آن هستند و مانند همه انفجارها در Reddit، این یکی نیز خواهد گذشت.

در حالی که دو بزرگترین برنامه شخص ثالث، Apollo و RIF، به همراه چند نفر دیگر، گفته‌اند که قصد دارند در پایان ماه تعطیل شوند، ما هنوز در حال گفتگو با برخی دیگر هستیم. و همانطور که در پست هفته گذشته خود اشاره کردم، ما برنامه های مبتنی بر دسترسی را معاف خواهیم کرد و تاکنون با RedReader و Dystopia توافقاتی داشته ایم.

هافمن اشاره کرد که سیستمی دموکراتیک‌تر را دنبال خواهد کرد که در آن کاربران عادی می‌توانند در صورتی که تصمیم‌هایشان محبوبیت نداشته باشد، به آن‌ها رأی منفی دهند.

باز هم از آن عبور خواهیم کرد. از همه شما برای کمک به ما در انجام این کار سپاسگزاریم.”

با این حال، استیو هافمن، بنیانگذار و مدیر عامل Reddit، وضعیت تاریک شدن نزدیک به 8000 ساب ردیت را کم اهمیت جلوه داد. در یک یادداشت به کارکنان (در دسترس توسط آستانه) او گفت،

ما تاکنون هیچ تاثیر قابل توجهی در درآمد ندیده ایم و به نظارت ادامه خواهیم داد.

برخلاف سایر رسانه‌های اجتماعی، رشد Reddit را می‌توان عمدتاً به داوطلب شدن افراد در سراسر جوامع و برنامه‌های شخص ثالث نسبت داد. برنامه های شخص ثالث Reddit سطحی از سفارشی سازی و کاربرپسندی را ارائه می دهند که مشتری رسمی هنوز با آن مطابقت نکرده است.

در زیرمجموعه r/Save3rdPartyApps، گردانندگان گفتند: «Tاو مبارزه ادامه داردو بحث با هافمن در مورد نگرانی های اصلی هیچ کاری برای رفع نگرانی انجام نداد.

صفحه کلید و ماوس بی سیم Logitech MK270 را در آمازون بخرید




منبع: https://www.notebookcheck.net/Reddit-CEO-remains-nonchalant-about-ongoing-massive-subreddit-blackout-and-third-party-clients-sunsetting-pursues-possibility-of-users-voting-out-mods.725697.0.html

به نظر می رسد مذاکرات بین Reddit و جامعه توسعه دهندگان به یک مانع رسیده است و Selig اعلام کرد که Apollo تعطیل خواهد شد در 30 ژوئن. دیگر برنامه های شخص ثالث محبوب که غروب آفتاب را مشاهده می کنند عبارتند از Reddit is Fun (RIF)، همگام سازی، پیجر، و ReddPlanet.

با این حال، مودها احساس می کنند که Reddit اشتباه می کند اگر فکر کنند اعتراضات به خودی خود از بین می روند. تاکنون، به نظر می‌رسد که Reddit به این زودی‌ها تغییرات درآمدزایی API خود را معکوس نخواهد کرد.

هزینه های بالای دسترسی به API به این دلیل است که هیچ کلاینت خوب و رایگان شخص ثالث توییتر وجود ندارد. را خط مشی جدید Twitter API که در ماه مارس منتشر شد، یک سطح دسترسی رایگان را فراهم می کند، اگرچه در درجه اول برای ربات ها در نظر گرفته شده است و اجازه می دهد تنها 1500 توییت در ماه همراه با دسترسی به ورود به سیستم.

اوایل این هفته، هزاران زیرردیت به دلیل تغییر خط‌مشی Reddit API تاریک شدند. توسعه دهندگان و کاربران به طور یکسان از قوانین جدید Reddit که 0.24 دلار آمریکا را برای هر 1000 تماس API تعیین می کند، مهربانی نمی کنند. قیمت گذاری آنقدر مضحک است که توسعه دهنده مشتری محبوب iOS Reddit Apollo for Reddit، Christian Selig، تخمین زده که او باید سالانه 20 میلیون دلار برای اجرای برنامه خود سرفه کند.

با این حال، به نظر می رسد که مدیرعامل نسبت به اعتراضات کاملاً بی تفاوت است. طبق گفته هافمن، 80 درصد از 5000 انجمن برتر Reddit اکنون دوباره باز شده اند. با این حال، جوامع محبوب مانند r/funny هنوز حتی برای اعضا غیرقابل دسترسی هستند.

متاسفم که این را می گویم، اما لطفاً حواستان به پوشیدن لباس های Reddit در ملاء عام باشد. برخی از مردم واقعاً ناراحت هستند و ما نمی‌خواهیم که شما مورد ناامیدی آنها باشید.

آنچه من به عنوان راه خروج پیشنهاد می کنم در واقع دموکراسی بیشتر است. ما تصمیمات قدیمی و قدیمی در مورد نحوه اداره جوامع گرفته ایم که باید به نوعی از آنها خلاص شویم.هافمن گفت:من فکر می‌کنم که بیشتر آنها از طریق فرآیند تصمیم‌گیری طبیعی خود به آن‌جا می‌رسند، و بنابراین ما اجازه می‌دهیم این اتفاق بیفتد،” او گفت.