مایکروسافت Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends و موارد دیگر را در رویداد “Developer Direct” خود به نمایش خواهد گذاشت.

مایکروسافت رویداد Developer Direct را برای بازی های 2023 خود اعلام کرده است (تصویر از طریق Xbox)
مایکروسافت رویداد Developer Direct را برای بازی های 2023 خود اعلام کرده است (تصویر از طریق Xbox)

ایکس‌باکس در سال 2022 در مقایسه با آی‌پی‌های اصلی شخص اول، چیز زیادی نداشت. از سوی دیگر، سونی عناوینی مانند Horizon Forbidden West، God of War Ragnarok و The Last of Us را در تانک خود داشت. بخش 1. مایکروسافت می‌خواهد در سال 2023 با مجموعه‌ای از خود که به دلیل اختلافات مداوم بین این دو سازنده کنسول، هیچ یک از آنها در پلی‌استیشن در دسترس نباشد، این مشکل را برطرف کند.

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1225 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Microsoft-will-show-off-Forza-Motorsport-Redfall-Minecraft-Legends-and-more-at-its-Developer-Direct-event.680910.0.html

مایکروسافت Developer Direct را اعلام کرده است، رویدادی که در آن عناوین مختلفی را به نمایش می‌گذارد که در سال 2023 برای Xbox/PC و Game Pass عرضه می‌شوند. Starfield بخشی از نسخه نمایشی نخواهد بود زیرا شرکت قصد دارد آن را در زمان دیگری به نمایش بگذارد.

این شرکت یک رویداد اختصاصی را برنامه ریزی کرده است تا آنچه را که در سال جاری در اختیار دارد نشان دهد. دوبله شده “توسعه دهنده مستقیم“، این رویداد عناوین در حال پیشرفت بزرگان صنعت مانند ZeniMax، Arkane Austin، Mojang، Turn 10 Studios، و موارد دیگر را برجسته می کند. می توانید شاهد غواصی عمیق گیم پلی برای عناوینی مانند Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends باشید. و Fallout 76. Developer_Direct در 25 ژانویه ساعت 12:00 به وقت شرقی در کانال های رسمی YouTube/Twitch Xbox به صورت زنده پخش می شود.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین