لوازم جانبی Wasserstein برای Google Nest Doorbell از جمله زنگ رونمایی شد

Wasserstein از طیف وسیعی از لوازم جانبی جدید برای زنگ در Google Nest (سیمی، نسل دوم) رونمایی کرده است. ترکیب شامل زنگ در واسرستین، با پنج ملودی پیشنهادی، به شما امکان می دهد زنگ خود را سفارشی کنید. حالت بی‌صدا به شما امکان می‌دهد با چشمک زدن LED‌ها به جای صدا، هشدار دریافت کنید. به علاوه، این گجت از اتصال به حداکثر پنج گیرنده پشتیبانی می کند که برای یک خانه بزرگتر ایده آل است. این شرکت ادعا می کند که نصب زنگ ساعت آسان است و فقط باید به برق متصل شود.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 946 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

را بشقاب دیواری واسرشتاین همچنین جدید است، با پایه ضد آب و روکش مات. صفحه دیواری می تواند هر گونه رد باقی مانده روی دیوار را پس از برداشتن زنگ خانه قدیمی شما بپوشاند. صفحه قاب پشتی دارای ابعاد 2.7 x 4.5 x 0.2 اینچ (~69 x 114 x 5 میلی متر) است و ظاهراً نصب آن ساده است.

در حال حاضر می‌توانید زنگ در Wasserstein را برای Google Nest Doorbell (سیمی، نسل دوم) در ایالات متحده با قیمت تخفیف خورده 49.99 دلار آمریکا پیش‌سفارش دهید. انتظار می‌رود این ابزار در آینده با قیمت 55.99 دلار آمریکا به فروش برسد و از اوایل سال 2023 عرضه شود. قیمت دستگاه معمولاً 12.99 دلار آمریکا است. بسته‌هایی که شامل Google Nest Doorbell هستند نیز در دسترس هستند.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Wasserstein-accessories-for-Google-Nest-Doorbell-including-chime-unveiled.673098.0.html Google Nest Doorbell (سیمی، نسل دوم) را در آمازون بخرید