قیمت رسمی سامسونگ Galaxy Z Flip5 قبل از انتشار رسمی کشف شد

متعاقبا، رولاند کوانت به نظر می رسد تایید رسمی قیمت گذاری Galaxy Z Flip5 در رومانی را کشف کرده است. به نوعی، فاش کننده یک PDF از یک قرارداد برای مسابقه ای برای برنده شدن 10 واحد Galaxy Z Flip5 پیدا کرد که هنوز هم می توانید آن را در سایت مشاهده کنید. وب سایت سامسونگ در زمان انتشار به عنوان مرجع، در صورتی که سامسونگ قرارداد را از سرورهای خود خارج کند، گزیده ای را که به صورت ماشینی ترجمه شده است، در زیر قرار داده ایم.

اوایل این هفته، @billbil_kun قیمت گذاری در منطقه یورو را برای Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 اعلام کرد. ظاهراً این جفت به ترتیب از 1199 یورو و 1899 یورو با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود که کمی گران‌تر از مدل‌های قبلی‌شان است. با این حال، Galaxy Z Flip5 نسبت به پیشنهادات قبلی ارزان‌تر خواهد بود، و Techmaniacs ادعا می‌کند که قیمت اولیه 1299 یورو برای یک نوع ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی دارد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 8247 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

همانطور که تصویر زیر نشان می‌دهد، سامسونگ نسخه‌های 256 گیگابایتی Galaxy Z Flip5 را با قیمت 6599 RON در رومانی به فروش می‌رساند که تقریباً به 1335 یورو تبدیل می‌شود. تا جایی که ما می تواند بگوید، سامسونگ در ابتدا نسخه های 256 گیگابایتی Galaxy Z Flip4 را با قیمت RON 5699، RON 900 و 13 درصد کمتر از قیمت نشان داده شده در زیر فروخت. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد قیمت دستگاه تاشوی بعدی خود را به طور کلی افزایش دهد، اگرچه ممکن است شکاف کمتری در کشورهای عضو منطقه یورو وجود داشته باشد.