فورد «انباشت موجودی EV» را بازگشتی به حالت عادی می‌داند و رشد فروش خودروهای الکتریکی نشان می‌دهد که ممکن است درست باشد.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Ford-sees-EV-inventory-pileup-as-a-return-to-normal-and-its-EV-sales-growth-indicates-it-may-be-correct.735665.0.html

“کمی زود است که نگران انباشته شدن آنها باشیم. ما فقط در حال بارگیری فروشندگان خود هستیم. تا به حال، هر Mach-E (و لایتنینگ) سفارش داده می شد و مردم باید ماه ها منتظر آنها می ماندند. اکنون، ما بیشتر خواهیم داشت و معاملات بهتری خواهیم داشت.” – دارن پالمر، معاون فورد مدل و معاون برنامه‌های خودروهای الکتریکی، با او صحبت می‌کند دفتر دیترویت

اخیرا تعدادی از داستان های خبری در مورد واحدهای فورد موستانگ Mach-E که در نمایندگی‌های فورد در ایالات متحده «انباشته می‌شوند» ظاهر شده‌اند و بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که عرضه بسیار بیشتر از تقاضا برای خودروهای برقی آن است زیرا تقاضا کم است. دارن پالمر، در پاسخ اخیر معاون برنامه‌های خودروهای الکتریکی فورد مدل e، ادعا می‌کند که افزایش موجودی فروشندگان صرفاً بازگشت به حالت عادی است، نه نشانه‌ای از یک پلتفرم EV محکوم به فنا.

اگرچه اعداد فروش خام فورد تا حدودی کمتر از رقم چشمگیر تسلا است کارایی — فورد در سه ماهه دوم سال 2023، 14843 BEV فروخت، در مقایسه با بیش از 175000 دستگاه تسلا – رشد فروش 35.5 درصدی فروش فورد در سه ماهه نسبت به سه ماهه نسبت به افزایش 34.8 درصدی تسلا، اندکی بیشتر است.

یک ماشین مسابقه ای رادیویی قابل شارژ تسلا Cybertruck در مقیاس 1:64 Hot Wheels RC در آمازون بخرید.