
بروزرسانی: 02 اردیبهشت 1404
شارژرهای EV تسلا بیشترین زمان را دارند زیرا فولکس واگن به دنبال استفاده از پورت و کانکتور NACS خود است.
پس از اینکه شرکت هایی مانند جنرال موتورز، فورد، ریویان، ولوو و پولستار اعلام کردند که از پورت و رابط استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) تسلا برای وسایل نقلیه خود استفاده خواهند کرد، سازمان استاندارد بین المللی SAE اکنون NACS را به یک استاندارد جهانی تبدیل می کند. هم.
اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید
هنوز هم تجهیزات NACS مانند هیوندای وجود دارند که در پذیرش آن کمی مردد هستند زیرا خودروهای الکتریکی آنها بر روی سیستم فوق سریع 800 ولت ساخته شده اند، در حالی که سوپرشارژرهای تسلا هنوز نسبتاً کند هستند. با این حال، آنها نه نمی گویند، و هیوندای اشاره کرد که در حال مذاکره با تسلا است تا ببیند آیا و چگونه می تواند سوپرشارژرهای قدرتمندتری ارائه دهد.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه های اپل و زمان پیکسل سازی شده نینتندو، مورد علاقه ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه های شخصی و کنسول ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-s-EV-chargers-have-the-most-uptime-as-VW-looks-to-adopt-its-NACS-port-and-connector.729389.0.html
علاوه بر این، در دوره ژانویه تا مارس، کمتر از 1292 سوپرشارژر نصب شده بود، در حالی که بزرگترین شبکه شارژ سریع DC بعدی - EVgo - تنها 250 پورت اضافه کرد. سرعت استقرار سوپرشارژر و کیفیت شبکه ای که تسلا در زمان واقعی نظارت می کند، ویژگی هایی هستند که در حال حاضر برای خودروساز ایلان ماسک نتیجه داده اند.
با این حال، جدیدترین پر در کلاهک NACS تسلا، ممکن است بزرگترین آن باشد. این چیزی نیست جز فولکس واگن غول پیکر، دومین خودروساز بزرگ جهان پس از تویوتا. طبق بیانیه رسمی فولکس واگن، "گروه فولکس واگن و برندهای آن در حال حاضر در حال ارزیابی اجرای استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا (NACS) برای مشتریان آمریکای شمالی خود هستند."
الکتریفای آمریکا فولکس واگن، یکی از آخرین پایگاه ها در میان شبکه های شارژ EV رقیب، اعلام کرد که از NACS استفاده می کند و کانکتورهای تسلا را به همراه کانکتورهای CCS که اکنون ارائه می کند، اضافه خواهد کرد. به گفته یکی از تحلیلگران، شبکه سوپرشارژر پتانسیل تبدیل شدن به یک تجارت 100 میلیارد دلاری برای تسلا را دارد و آخرین تحولات پیرامون پذیرش استاندارد منبع باز NACS آن فقط این ادعا را معتبرتر می کند.
بر اساس یک مطالعه جدید JD Power، تسلا به دارندگان خودروهای برقی مطمئن ترین شبکه شارژ را با پنج برابر کمتر از شارژرهای غیر تسلا ارائه می دهد. در سه ماهه اول سال، تنها 3.9 درصد از افرادی که به سوپرشارژرهای تسلا یا شارژرهای مقصد مراجعه کردند، متوجه شدند که آنها کار نمی کنند، در حالی که این رقم در سایر شبکه های شارژ 21.6 درصد بود.