ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​6X Pro با GPS و نمایشگر سطح اکسیژن خون اکنون با 36 درصد تخفیف تخفیف خورده است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Fenix-6X-Pro-smartwatch-with-GPS-and-blood-oxygen-level-monitor-is-now-discounted-with-up-to-36-off.663833.0.htmlپولی آلکاک

پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 839 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

باتری به این پوشیدنی اجازه می دهد تا 21 روز دوام بیاورد یا 15 ساعت مداوم در حالت GPS همراه با موسیقی با یک بار شارژ ارائه دهد. اگر ساعت را در حالت صرفه جویی در باتری بگذارید، می تواند تا 80 روز دوام بیاورد. Fenix ​​6X Pro اخیراً به‌روزرسانی آلفا نسخه 23.73 را دریافت کرده است که یک ابزار جدید نمودار بار تمرین و یک فعالیت اسنوبورد بک‌کانتری را به گجت آورده است.

ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​6X Pro در حال حاضر در آمازون در کشورهایی از جمله ایالات متحده و فرانسه تخفیف دارد. مشتریان در بریتانیا می‌توانند بالاترین تخفیف 36 درصدی را از قیمت معمولی خرده‌فروشی کسب کنند که به آنها امکان می‌دهد دستگاه را با قیمت 413 پوند (468 دلار آمریکا) خریداری کنند. از ویژگی های این پوشیدنی می توان به نمایشگر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و GPS داخلی اشاره کرد.

Fenix ​​6X Pro یک ساعت هوشمند مقاوم با صفحه نمایش 1.4 اینچی (~36 میلی متر) است. می توانید از این دستگاه برای اندازه گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون خود استفاده کنید. به‌علاوه، می‌توانید از این ابزار برای ردیابی عملکرد دویدن یا تمرین خود استفاده کنید، با ابزار Dynamic PacePro که به شما کمک می‌کند گام‌های خود را بر اساس زمین بهینه کنید. همچنین می توانید از ساعت برای گوش دادن به موسیقی و پرداخت های بدون تماس استفاده کنید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​6X Pro در آمازون تخفیف دارد و تا 36 درصد از قیمت خرده فروشی معمولی تخفیف دارد.  (منبع تصویر: گارمین)

ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​6X Pro در آمازون تخفیف دارد و تا 36 درصد از قیمت خرده فروشی معمولی تخفیف دارد. (منبع تصویر: گارمین)

ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​6X Pro در حال حاضر در آمازون تخفیف دارد. در ایالات متحده، می‌توانید 28 درصد تخفیف 649.99 دلاری MSRP این گجت را کاهش دهید و به شما این امکان را می‌دهد که پوشیدنی را با قیمت 468 دلار آمریکا خریداری کنید. مشتریان در بریتانیا می‌توانند 36 درصد از قیمت خرده‌فروشی معمولی 649.99 پوند (~ 736.93 دلار آمریکا) با تخفیف برای ساعت صرفه‌جویی کنند. 413 پوند (~468 دلار آمریکا). این پوشیدنی در اتحادیه اروپا نیز با قیمت کاهش یافته به فروش می رسد. به عنوان مثال، در فرانسه، ابزار به فروش می رسد 531.77 یورو (~522.75 دلار آمریکا) با 18٪ تخفیف از قیمت اصلی 649.99 یورو (~638.97 دلار آمریکا).