ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و Descent G1 Solar اکنون 100 دلار آمریکا تخفیف دارند




منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Descent-G1-and-Descent-G1-Solar-smartwatches-now-US-100-off.732922.0.html

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

ساعت‌های هوشمند Garmin Descent G1 سال گذشته عرضه شدند و برای غواصان با حالت‌های مختلف غواصی، قطب‌نمای غواصی و داده جزر و مد طراحی شده‌اند. GPS داخلی علامت گذاری نقاط ورودی و خروجی سطح را آسان می کند و می توانید تا 200 غواصی را ذخیره کرده و آنها را در برنامه Garmin همراه مشاهده کنید. این ساعت دارای درجه آب تا 100 متر (~328 فوت) با صفحه نمایش با کنتراست بالا است تا اطمینان حاصل شود که صفحه نمایش در شرایط روشن تر قابل خواندن است. باتری این پوشیدنی با استفاده معمولی تا 21 روز یا در حالت غواصی 25 ساعت دوام می آورد. مدل خورشیدی می تواند تا 124 روز با شارژ خورشیدی کار کند.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1531 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

سایر ویژگی‌های استاندارد عبارتند از ردیابی ورزش، تمرینات پیشنهادی، ردیابی خواب، اعلان‌های هوشمند از تلفن متصل و پرداخت‌های بدون تماس Garmin Pay. مشخص نیست که این معاملات فروشگاه گارمین و آمازون در مورد ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و Descent G1 Solar چه زمانی به پایان می رسد.

ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و G1 Solar.  (منبع تصویر: گارمین)
ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و G1 Solar. (منبع تصویر: گارمین)
ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و Descent G1 Solar در ایالات متحده تخفیف دارند.  (منبع تصویر: گارمین)
ساعت های هوشمند Garmin Descent G1 و Descent G1 Solar در ایالات متحده تخفیف دارند. (منبع تصویر: گارمین)

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

این Garmin Descent G1 و Descent G1 Solar ساعت های هوشمند اکنون در ایالات متحده تخفیف دارند. در فروشگاه گارمین و آمازون، می‌توانید 100 دلار یا 18 درصد در هزینه 549.99 دلاری RRP Decent G1 صرفه‌جویی کنید و این ابزار را با قیمت 449.99 دلار خریداری کنید. این Descent G1 Solar همچنین با 100 دلار یا 18 درصد تخفیف، قیمت را از 649.99 دلار آمریکا به 549.99 دلار آمریکا کاهش می دهد.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها