سازنده باتری حالت جامد ظرفیت کارخانه 12 گیگاوات ساعت را برای دستیابی به برابری هزینه با سلول های الکتریکی الکترولیت مایع تولید می کند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Solid-state-battery-maker-rolling-out-12-GWh-factory-capacity-to-hit-cost-parity-with-liquid-electrolyte-EV-cells.734731.0.htmlدانیل زلاتف

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 804 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

با تشدید تحقیقات باتری حالت جامد و نبردهای موفقیت آمیز، برخی در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی تولید هستند. پس از تکمیل دور دیگری از بودجه، سازنده باتری حالت جامد انرژی نو تایلان (TNE) که هدفش دستیابی به برابری هزینه با باتری های لیتیومی فعلی با الکترولیت مایع است، در مجموع 12 گیگاوات ساعت ظرفیت تولید را افتتاح خواهد کرد.

بیش از 80 درصد از فرآیندهای خط تولید باتری نیمه جامد ما از فناوری بالغ خط تولید باتری لیتیوم مایع مشتق شده است. هزینه آن با باتری های مایع قابل مقایسه است و پس از تولید انبوه حتی کمتر استمدیر عامل Tailan خاطرنشان می کند. فناوری باتری های حالت جامد این شرکت در حال حاضر در حال نمونه گیری از مشتریان بالقوه قبل از سفارشات نهایی تولید انبوه است.

شارژر ChargePoint 50A Home Flex EV را در آمازون دریافت کنید