دوچرخه الکترونیکی OX1 Oxfo با برد 135 کیلومتر و قاب تاشو ثبت شده به زودی در Indiegogo سرمایه گذاری خواهد شد.

همه مدل ها دارای موتور عقب 250 واتی براشلس با سه سطح کمکی هستند. حداکثر سرعت دوچرخه در اتحادیه اروپا به 25 کیلومتر در ساعت (~16 مایل در ساعت) یا در ایالات متحده به 35 کیلومتر در ساعت (~22 مایل در ساعت) محدود می شود. مدل‌های آمریکایی همچنین می‌توانند حالت کمکی الکتریکی خالص با دریچه گاز شست داشته باشند. دوچرخه ها دارای ترمز دوگانه با ترمز برقی و دیسکی هستند. نسخه های OX1 MAX دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک هستند. از دیگر ویژگی‌های دوچرخه برقی می‌توان به کمک فنر عقب برای رانندگی راحت و چراغ‌های LED جلو و عقب برای ایمنی شما اشاره کرد. یک صفحه نمایش LED یکپارچه به شما امکان می دهد حالت ها را تغییر دهید و میزان شارژ باتری را مشاهده کنید.

Oxfo OX1 MAX برد کمکی تا 135 کیلومتر (~84 مایل) دارد.  (منبع تصویر: Oxfo)
Oxfo OX1 MAX برد کمکی تا 135 کیلومتر (~84 مایل) دارد. (منبع تصویر: Oxfo)

این Oxfo OX1 به زودی تامین مالی جمعی در Indiegogo آغاز خواهد شد. چهار مدل موجود است: OX1 Azure Blue، OX1 MAX Rose Gold، OX1 US Matte Black و OX1 MAX US Grey. مدل های OX1 دارای باتری 6.4 Ah هستند که تا 100 کیلومتر (~62 مایل) برد کمکی را ارائه می دهند، در حالی که دوچرخه های OX1 MAX دارای باتری بزرگتر 7.0 Ah هستند تا قدرت را تا 135 کیلومتر (~84 مایل) ارائه دهند. باتری های سامسونگ سه تا چهار ساعت طول می کشد تا شارژ شوند.

دوچرخه سبک وزن تاشو 16.5 کیلوگرم (~36.4 پوند) وزن دارد، با یک قاب unibody با وزن 3.5 کیلوگرم (~7.7 پوند) که از قاب یک بدنه آلیاژی منیزیم ساخته شده است. ابعاد وسیله نقلیه در حالت تا شدن 720 × 350 × 580 میلی متر (~ 28.7 × 13.8 × 22.8 اینچ) است که حمل و نقل یا نگهداری آن را آسان می کند. در حال حاضر می توانید برای دریافت 32% تخفیف Early Bird Perk در لیست پستی Oxfo ثبت نام کنید. قیمت دوچرخه مشخص نیست.

دوچرخه الکترونیکی تاشو Oxfo OX1.  (منبع تصویر: Oxfo)
دوچرخه الکترونیکی تاشو Oxfo OX1. (منبع تصویر: Oxfo)

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.