دوچرخه الکترونیکی جدید Cyrusher Trax به زودی از راه می رسد

دوچرخه الکترونیکی Cyrusher Trax به زودی در رنگ خاکستری در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. مدل اوایل امسال وارد شد. دوچرخه برقی تمام زمینی دارای یک قاب پله‌ای است، با موتور 750 وات مدل ایالات متحده و موتور 250 وات مطابق با اتحادیه اروپا. از دیگر ویژگی های Trax می توان به سیستم تعلیق کامل، صفحه نمایش LCD 3.7 اینچی و برد 56 مایل (حدود 90 کیلومتر) با یک بار شارژ اشاره کرد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Cyrusher-Trax-step-through-all-terrain-e-bike-arriving-soon.732848.0.html

یک نسخه خاکستری جدید از دوچرخه الکترونیکی Cyrusher Trax به زودی وارد ایالات متحده خواهد شد. این مدل در اوایل سال جاری در سراسر جهان عرضه شد. نسخه آمریکایی دوچرخه برقی دارای موتور 750 وات بافنگ با حداکثر سرعت 28 مایل در ساعت (~45 کیلومتر در ساعت) است، در حالی که مدل اتحادیه اروپا دارای موتور کمتر قدرتمند 250 وات از همان برند است که حداکثر سرعت آن به 25 کیلومتر در ساعت (~16) محدود شده است. مایل در ساعت). یک دریچه گاز چرخشی در نسخه ایالات متحده گنجانده شده است و هر دو مدل دارای سنسور گشتاور برای تنظیم هوشمند کمک هستند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1523 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین