حدس مهیج تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 با ترکیب غیرمنتظره اخبار Hogwarts Legacy، GamesCom و Sharp منتشر شد.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2988 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

این بلافاصله منجر به ناراحتی و سردرگمی شد: برخی از طرفداران متقاعد شده بودند که این به معنای کاهش درجه پانل برای سوییچ 2 است در حالی که برخی دیگر ترجمه راحت را زیر سوال بردند. با این حال، شارپ نه تنها در تولید پنل های ال سی دی، بلکه درگیر است آثار با پنل‌های OLED، بنابراین اگر شارپ دوباره با نینتندو کار می‌کند، اگر Big N بخواهد برای کنسول نسل بعدی با پنل OLED شارژ بیشتری داشته باشد، می‌تواند روی دستگاه Switch 2 یا حتی Switch 2 Lite باشد. در مورد اسلایدهای فاش شده که از یک «کنسول بازی جدید» نام می‌برند، ترجمه ماشینی واقعی اسلاید اصلی عبارت است از «راه‌اندازی مدل‌های جدید برای VR و بازی‌ها» که بعداً به «توسعه تجارت برای VR» تغییر یافت.

نشت‌های جدید نینتندو سوییچ 2 در حال حاضر بسیار کم است، اما این موضوع باعث نشده است که طرفداران هاردکور و ناظران صنعت نتوانند تحولات دنیای فناوری را که می‌تواند به رونمایی از سوییچ 2 یا حتی تاریخ انتشار سوییچ 2 مرتبط باشد، بررسی کنند. سه رویداد جداگانه منجر به برخی از آنها شده است نظر دهندگان حدس می زنیم که حتی یک تاریخ عرضه مشخص برای نسل بعدی سوییچ در دسترس است، اگرچه لازم به یادآوری است که همه اینها حدس و گمان است. نینجاهای بدنام نینتندو (معروف به دپارتمان حقوقی) در حال حاضر مشغول هستند تا مطمئن شوند هیچ رازی در رابطه با سخت افزار جدید به اشتراک گذاشته نمی شود.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، برخی گمانه‌زنی‌ها وجود دارد مبنی بر اینکه تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 در واقع 14 نوامبر 2023 است. این تنها به این واقعیت مربوط می‌شود میراث هاگوارتز بوده است با تاخیر برای نینتندو سوییچ تا آن تاریخ مشخص. این دنیای جادوگری بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم های دیگر منتشر شده است، اما به نظر می رسد که دارندگان سوییچ منتظر طولانی مدت هستند تا بتوانند آن را بازی کنند. اما، اگر نینتندو در اواخر آگوست سوئیچ 2 را به طور رسمی در GamesCom معرفی یا رونمایی کرد، این امر به ایجاد تبلیغات زیادی کمک می‌کند تا قبل از اینکه این شرکت واقعاً کنسول را در ماه نوامبر عرضه کند، با نسخه‌ای که مخصوصاً بازسازی شده است. میراث هاگوارتز به عنوان یک عنوان پرتاب بزرگ.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Exciting-Nintendo-Switch-2-release-date-conjecture-sparked-by-unexpected-mixture-of-Hogwarts-Legacy-GamesCom-and-Sharp-news.717251.0.html

اولین نشانه ای که نشان می دهد Nintendo Switch 2 ممکن است در سال 2023 در راه باشد در اواخر آوریل بود، زمانی که GamesCom اعلام کرد که نینتندو در یک رویداد آینده غرفه‌دار خواهد بود. GamesCom 2023 از 23 تا 27 آگوست در شهر کلن (کلن) برگزار می شود که به خوبی با سایر پیش فرض های مطرح شده در مورد تاریخ انتشار Nintendo Switch 2 مطابقت دارد (پایین را ببینید). Big N نمی‌خواهد دست خالی ظاهر شود و بدون شک رونمایی از یک کنسول جدید می‌تواند یک نقطه صحبت اصلی در نمایشگاه مشهور باشد.

خرید مدل OLED Nintendo Switch Legend of Zelda: Tears of the Kingdom edition در آمازون