تولید تسلا سایبرتراک برای ماه ژوئن با فرمان یقه ای و روکش ضد خش تعیین شده است.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 550 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

وقتی تحت فشار قرار گرفت که انتظار می رود تولید تسلا سایبرتراک کمتر از شش ماه دیگر آغاز شود، او مخالفتی نکرد و عرضه این پیکاپ الکتریکی را بین اواسط ژوئن تا اواسط ژوئیه قرار داد. این در واقع بازه زمانی انتشار Cybertruck است که تسلا سال گذشته زمانی که اعلام کرد پیکاپ برای اواسط سال 2023 به تعویق می‌افتد، به اشتراک گذاشت، بنابراین برنامه راه‌اندازی ظاهرا طبق برنامه پیش می‌رود. علاوه بر این، تسلا ممکن است از قبل مونتاژ را آغاز کرده باشد تجهیزاتی که برای فرم دادن به قاب فولادی ضد زنگ Cybertruck استفاده می شود – پرس 9000 تنی IDRA Giga – قطعات در کارخانه آستین، TX آن.

اگر Cybertruck با بسته‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر 4680 عرضه شود که همچنان چگالی انرژی تنظیم‌شده‌ای مشابه با 2170 دستگاه تسلا در خودروهای عملکردی خود دارند، قیمت پایه آن می‌تواند به آنچه ایلان ماسک چندین سال پیش وعده داده بود، نزدیک‌تر باشد، زمانی که تسلا پیکاپ الکتریکی خود را معرفی کرد. قیمت Cybertruck زیر 45000 دلار ممکن است فقط چند ماه پیش غیرممکن به نظر می رسید، زمانی که تسلا با تقاضای سیری ناپذیر و عرضه محدود بالا بود، اما اکنون که صنعت خودرو با رکود مواجه است و نرخ بهره همچنان در حال افزایش است، تسلا مجبور شد با یارانه های فدرال، قیمت خودروهای خود را تا 30 درصد کاهش داد.

تسلا همچنین چندین مجوز توسعه گیگا تگزاس را دریافت کرد که برخی از آنها به زودی در سال جاری انجام خواهند شد. امکانات جدید باتری‌سازی در آستین می‌تواند برای افزایش چشمگیر سلول‌های 4680 تسلا باشد که اکنون با فناوری سلول به بسته وارد مدل Y می‌شوند، زیرا در کارخانه‌های دیگر تسلا نیز ساخته می‌شوند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Cybertruck-production-pegged-for-June-with-yoke-steering-wheel-and-scratch-resistant-finish.682007.0.html

او گفت که فرمان Yoke Cybertruck منطقی است و نشان می‌دهد که آنچه اکنون در نمونه اولیه می‌بینیم ممکن است به صورت استاندارد به خودروی تولیدی برسد، علی‌رغم اینکه تسلا شروع به ارائه فرمان یوکی به عنوان یک آپشن برای مدل S و مدل X کرد. مدیر طراحی تسلا در پاسخ به سوالی در مورد خراش های احتمالی روی بدنه فولاد ضد زنگ Cybertruck گفت که این ماده بسیار سخت است و به راحتی قابل ایراد نیست، با این حال تیم طراحی راهی را برای مالک ابداع کرده است که بتواند شیارهای عمیق تری را پر کند و روکش سفارشی را بازیابی کند. از خراش های قابل مشاهده با سهولت نسبی.

بنابراین، Cybertruck ممکن است به خوبی با قیمت شروعی عرضه شود که با آنچه تسلا در زمان رونمایی از پیکاپ الکتریکی وعده داده بود چندان دور نیست، علیرغم آخرین چیزی که از ایلان ماسک در این مورد شنیدیم، او هشدار داده بود که تسلا باید افزایش یابد. قیمت Cybertruck درست مانند سایر وسایل نقلیه خود در آن زمان. با این حال، آن زمان‌ها تغییر کرده است و هزینه‌های تولید تسلا ممکن است به اندازه‌ای کاهش یافته باشد که قیمت Cybertruck نزدیک به چیزی است که پذیرندگان اولیه آن برای بسیاری از ماه‌های پیش ثبت نام کرده بودند.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید