تصویر DJI Air 3 با کنترل از راه دور جدید RC-N2 در نشت جزئیات

قابل ذکر است که Air 3 از تنظیمات دوربین Hasselblad که DJI در سال 2017 خریداری کرده بود، استفاده نخواهد کرد. متأسفانه، ما نمی توانیم مشخصات دوربین چاپ شده روی هر پوشش لنز را تعیین کنیم. برای مرجع، DJI Air 2 را به یک سنسور CMOS 1/2 اینچی مجهز کرده است، با یک سنسور CMOS 1 اینچی ارائه شده در Air 2S. با این حال، Quandt ثابت کرده است که Air 3 تقریباً 30٪ باتری بزرگتر از نسل قبلی خود دارد که دارای ظرفیت 4241 میلی آمپر ساعت / 62.6 وات ساعت است.

رولاند کوانت، یک روز یا بیشتر پس از انتشار عکس‌های عملی در فضای مجازی، درب DJI Air 3 را باز کرد. طبق معمول، Quandt نه تنها تصاویر رسمی از پهپاد منتشر نشده، بلکه مشخصات و قیمت آن را نیز ارائه کرده است. هنوز جزئیات کاملی فاش نشده است، اما عکس‌هایی که تا کنون منتشر شده است تأیید می‌کند که Air 3 با دو دوربین عرضه می‌شود، از یک دوربین در Air 2 و Air 2S.

علاوه بر این، Quandt اشاره می کند که DJI Air 3 را به تنهایی نمی فروشد. در عوض، به نظر می رسد که این پهپاد با کنترل از راه دور جدید RC-N2، که در تصویر زیر مشاهده می شود، شروع خواهد شد. در حالی که تاریخ عرضه در حال حاضر مشخص نیست، Quandt قیمت بریتانیا را برای پهپاد آینده و بسته‌های جانبی آن اعلام کرده است. طبق این افشاگر، آمازون انگلستان قیمت‌های زیر را برای DJI Air 3 و بسته‌های مختلف Fly More Combo آن فهرست کرده است:

  • DJI Air 3
    • با RC-N2 – 962 پوند
    • با Fly More Combo/DJI RC-2 – 1199 پوند
    • با Fly More Combo/DJI RC-N2 – 1379 پوند
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 8173 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018